پزشکی و سلامت

 جامعه مامایی کشور از جنس ایثارگران هستند 

جامعه مامایی کشور همگی از  جنس ایثارگران هستند  چرا که زمان های سخت یک خانواده را با تولد یک فرزند، به  آسانی و شوق تبدیل و امید را در زندگی یک خانواده ایجاد می‌کنند .

جامعه مامایی کشور از جنس ایثارگران هستند

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیرکل بنیاد  شهید و امور ایثارگران استان زنجان در آئین تجلیل از اساتید و اعضای هیات علمی و ایثارگر مامایی عضو سازمان نظام پزشکی زنجان به مناسبت هفته معلم و روز جهانی ماما ضمن تبریک روز جهانی ماما و گرامیداشت هفته معلم در خطاب به همه حاضرین در جلسه گفت : همه شما از جنس ایثارگر هستید چرا که زمان های سخت یک خانواده را با تولد یک فرزند به  آسانی و شوق تبدیل و امید را در زندگی یک خانواده ایجاد میکنید.

امیرعلی نیکبخش با بیان اینکه امروزه شما جامعه پزشکی و مامایی ثابت کردید که یکی از کشورهای پیشرفته در بحث سلامت هستید بیان کرد: خوشبختانه امروزه با ممارست و علم شما در کشور شاهد کاهش مرگ و میر در زایمان حتی صفر رسیده ایم که جای تشکر و قدردانی است .

این مسئول تصریح کرد: دستان شما زندگی را به مردم می‌دهد و همه ما به نوعی روزهای سخت مادران را مدیون شما هستیم که کمک کردید نسل های مختلفی از بشریت در این کره خاکی زندگی کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا