علم و فناوری

باید به معلمان به عنوان یک گروه مرجع نگاه شود

یک معلم همانگونه که ابعاد وظیفه‌ای و مسوولیت سنگین دارد، در قبال این مسوولیت انتظاراتی هم دارد که برآورده کردن آنها نیازمند یاری و مساعدت است.

باید به معلمان به عنوان یک گروه مرجع نگاه شود

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به نمایندگی از معلمان و مسئولان اجرایی آموزش و پرورش ضمن قدردانی از زحمات این افراد، بیان کرد: انتظار جامعه مخاطب ایران از معلمان و مسئولان آموزش و پرورش ارتقای سطح علمی و تربیتی نسل آینده برای ایفای نقش در همه عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به نمایندگی از معلمان و مسئولان اجرایی آموزش و پرورش ضمن قدردانی از زحمات این افراد، بیان کرد: انتظار جامعه مخاطب ایران از معلمان و مسئولان آموزش و پرورش ارتقای سطح علمی و تربیتی نسل آینده برای ایفای نقش در همه عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه باید به معلمان به عنوان یک گروه مرجع نگاه شود، اضافه کرد: یک معلم همانگونه که ابعاد وظیفه‌ای و مسوولیت سنگین دارد، در قبال این مسوولیت انتظاراتی هم دارد که برآورده کردن آنها نیازمند یاری و مساعدت است.

علی اسماعیلی با ابراز امیدواری در خصوص پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: خوشبختانه پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال‌جاری رو به رشد است و امیدواریم برای ۴ الی ۵ سال آینده بتوانیم نیروی مورد نیاز خود را جذب کنیم.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان مطمئن‌ترین مسیر برای پذیرش و تعلیم نیرو بوده و تضمینی برای آینده روشن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

علی اسماعیلی با بیان اینکه معلمان مسوولیت انسان‌سازی دارند و دانش‌آموزان به مثابه امانت در نزد آنهاست، افزود: دغدغه معلم فقط باید رشد، تعالی و تربیت دانش آموزان باشد که امیدواریم با اجرای رتبه‌بندی بخش قابل توجهی از مطالبات جامعه معلمان برطرف شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا