سیاسی و اجتماعی

آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان زنجان

یکی از طرح های بسیار خوب اوقاف در راستای کمک به زندانیان و اجرای نیات واقفین نیک اندیش، مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان است.

آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:   ۴ زندانی  به همت مشارکت مرکز افق امامزاده سید ابراهیم ع زنجان آزادسازی شدند.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: یکی از طرح های بسیار خوب اوقاف در راستای کمک به زندانیان و اجرای نیات واقفین نیک اندیش، مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان است.

وی تصریح کرد: امروز افراد شریف بسیاری در جامعه وجود دارند که به علت شرایط بد اقتصادی و یا هر علت غیر عمد دیگر به زندان افتاده اند و به علت ناتوانی از پرداخت جریمه و یا دیه مجبور به تحمل زندان هستند.

وی در ادامه از مشارکت ۴۵ میلیون تومانی مرکز افق امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان در آزادی ۴ زندانی غیر عمد خبر داد و اضافه کرد: آزادی مستقیم زندانی به مبلغ با تامین ۲۰ میلیون تومان، مشارکت در آزادی یک زندانی به مبلغ بیش از ۵ میلیون تومان از جمله این اقدامات بوده است.

موسوی گفت: مشارکت در آزادی یک زندانی به مبلغ ۱۱ میلیون تومان و پرداخت بدهی یک زندانی به مبلغ ۱۰ میلیون تومان نیز از دیگر اقداماتی است که در این حوزه انجام شده است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه زنجان با بیان اینکه آزاد سازی زندانیان از طریق بهره گیری از ظرفیت مشارکت های مردمی و درآمدهای موقوفات با نیات خیر به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، افزود:هدف از این کار استفاده از ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه و موقوفات در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا