سیاسی و اجتماعی

ایجاد بستر مناسب برای شرکت شهروندان در راهپیمایی روز قدس توسط مدیریت شهری 

ایجاد بستر مناسب برای شرکت شهروندان در راهپیمایی روز قدس توسط مدیریت شهری

به گزارش پایگاه خبری اسمان زنجان، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، با بیان اینکه روز قدس، روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنان در مقابل دشمنان است و تنها به قدس و فلسطین اختصاص ندارد، گفت: روز قدس برای جامعه، تمرینی در راستای همدلی افراد، توجه به احقاق حق، اتحاد جامعه در مقابل ظلم و جور و مصداق بارزی برای تحقق ارزش‌های والای انسانی است.

نظری افزود: امسال نیز به برکت نظام جمهوری اسلامی و تدبیر عالمانه بنیانگذار کبیر انقلاب، همچون سال‌های گذشته مردم زنجان همگام با سایر مسلمانان و آزادی خواهان جهان، در روز قدس آزادی فلسطین را فریاد خواهند زد تا از این طریق مردم مظلوم این سرزمین را یاری کنند و انسجام و اتحاد خود را در پایبندی به آرمان فلسطین به رخ جهانیان بکشند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، اظهارداشت: براین اساس مدیریت شهری نیز همراه و همگام با ملت شریف در این روز مهم، در راستای اشاعه فرهنگ پایداری، مقاوت و استکبارستیزی، ترویج گفتمان عدالت محوری و تقویت و انسجام روحیه وحدت و همدلی جامعه اسلامی، اقدام به برگزاری فعالیت‌های مختلف به ویژه در مسیر راهپیمایی شهر زنجان و بصورت متمرکز در بلوار دارالقرآن کرده است.

نظری تاکید کرد: وظیفه اصلی مدیریت شهری ایجاد بستر مناسب برای شرکت هرچه باشکوه‌تر شهروندان در راهپیمایی روز جهانی قدس (تبلیغات شهری، محیطی و مجازی- تأمین وسائط حمل و نقل برای مسیر بازگشت، نظافت و پاکسازی معبر قبل و بعد مراسم و …) است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شهرداری زنجان در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس افزود: این ایستگاه‌ها شامل بخش کودک و نوجوان با تأکید بر فرهنگ مقاومت و پایداری، برپایی غرفه قرآن بخوان و جایزه بگیر، توزیع محصولات فرهنگی و برپایی مهدکوک قرآنی است.

غلامرضا نظری به اجرای برنامه های نمایشی ورزشی میدانی اشاره کرد و افزود: اجرای گروه های ورزش رزمی، حرکات ایینی ورزش زورخانه ای در کنار پرواز بادبادک، اجرای گروه رزم نوازان ارتش و گروه های سرود در محل را از دیگر برنامه های سازمان در روز قدس برشمرد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری زنجان گفت: اهتزاز پرچم ایران و فلسطین توسط گروه راپل سازمان آتش نشانی شهرداری را از دیگر برنامه ها اعلام کرد که برای اولین بار در راهپیمایی امسال اجرا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا