اقتصاد

 انجام  عملیات رتبه بندی و درجه بندی کارخانجات و سیلو های استان زنجان 

 انجام  عملیات رتبه بندی و درجه بندی کارخانجات و سیلو های استان زنجان

 

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: درجه بندی کارخانجات آرد بر اساس آئین نامه ارزیابی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکان به طور میانگین در سال یکبار صورت می گیرد.

زمانی گفت: آیتم های ارزیابی درجه بندی کارخانجات آرد شامل: تفکیک و امتیازدهی آزمایشگاه، تفکیک و امتیازدهی مواد بهداشتی، کیفیت آرد، تفکیک و امتیازدهی کیفیت بوجاری، تمهیدات لازم به منظور تسهیل پایش کیفیت آرد و گندم کارخانجات می باشد.

وی با اشاره به اینکه عملیات درجه بندی توسط اعضای هیئت های استانی انجام می شود، ادامه داد: این اعضا شامل نمایندگانی از استانداری، فرمانداری، سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد، اداره کل غله و خدمات بازرگانی، انجمن صنفی کارخانجات آرد سازی می باشد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ادامه داد: نتایج حاصل از عملیات درجه بندی مذکور در قالب فرمول میزان تخصیص گندم سهمیه ای به کارخانجات در میزان گندم تخصیصی به کارخانجات اعمال می گرد.

ولی اله زمانی تصریح کرد: عملیات رتبه بندی سیلوها برای پرداخت دستمزد ذخیره سازی گندم انجام می شود و به رتبه یک و دو تقسیم می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا