اخبار ویژهاقتصاد

مقاوم سازی کلیه واحدهای مسکونی روستایی استان تا پایان سال ۱۴۱۰

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران به اعطای تسهیلات ۳۵۰ تومانی تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی روستایی اشاره کرد و گفت: برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیونی ، تاکنون ۹۹۴۰ متقاضی به بانک های عامل معرفی نمودیم که از این تعداد ۲۵۰۰ خانوار انعقاد قرارداد نموده اند.
رضا خواجه ای با بیان اینکه کارمزد این تسهیلات پنج درصد و بازپرداخت آن ۲۰ ساله است، افزود: تمامی متقاضیان دریافت این تسهیلات در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر می توانند پس از اخذ پروانه ساختمانی به بنیاد مسکن شهرستان خود مراجعه کنند.
وی یادآور شد: اقساط بازپرداخت تسهیلات جدید با نرخ سود پنج درصد، حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه خواهد بود، که متقاضیان پس از تشکیل پرونده در بنیاد مسکن، به بانک مربوطه جهت عقد قرارداد معرفی می شوند.
مدیرکل بنیاد مسکن استان خاطرنشان کرد: به متقاضیانی که در سنوات قبل از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کرده‌اند اما موفق به تکمیل و بهره برداری از واحد مسکونی خود نشده‌اند نیز مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان دیگر در قالب متمم تسهیلات پرداخت می‌شود.
خواجه ای تصریح کرد: از مجموع ۹۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان، تا کنون ۵۷ درصد مقاوم سازی شده است، که امیدواریم تا پایان سال ۱۴۱۰ شاهد مقاوم سازی کلیه واحدهای مسکونی روستایی در سطح استان باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا