سیاسی و اجتماعی

 طرح نشاط و تعالی مسجدی در زنجان  اجرا می شود

 طرح نشاط و تعالی مسجدی در زنجان  اجرا می شود

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: طرح نشاط و تعالی مسجدی در ۹ محور با عنوان‌های قرآن و عترت و سرود، تئاتر، کارآفرینی، هنر و … بر اساس ظرفیت محله‌ها اجرایی خواهد شد.

محسن اسلامی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اظهار کرد: برنامه‌های کانون فرهنگی و هنری مساجد مطابق با شعار سال اجرایی خواهد شد.
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه امسال در بحث آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های متنوعی اجرایی خواهد شد، گفت: در این راستا طرح بسیار خوبی نوشته شده است که در قالب طرح نشاط و تعالی مسجدی در ۹ محور با عنوان‌های قرآن و عترت و سرود، تئاتر، کارآفرینی، هنر و… بر اساس ظرفیت محله‌ها اجرایی خواهد شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه بحث دیگر آموزش زوج‌های جوان است که هر ماه ۲۰ زوج از آموزش‌های لازم بهره‌مند خواهند شد، افزود: در این آموزش‌ها مهارت‌های زندگی به زوج‌های جوان ارائه می‌شود.

اسلامی همچنین از تقویت گروه‌های هنری مساجد همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: گروه‌های سرود کانون‌های مساجد بستر مناسب برای انتقال مفاهیم دینی و انقلابی و زمینه‌ساز جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است.

وی افزود: گروه‌های سرود کانون‌های مساجد بستر مناسب برای انتقال مفاهیم دینی و انقلابی و زمینه‌ساز جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است که باید این گروه‌های هنری مورد حمایت مسؤولان ستاد عالی کانون‌های مساجد قرار گیرد کانون‌های مساجد گروه‌های هنری را فعال کنند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از اجرای طرح افطاری با حضور روزه اولی‌ها خبر داد و افزود: همچنین در این ایام از مربیان قرآنی کانون‌های مساجد، خانه‌های نور، مفسرین طرح تفسیر همراه و طرح تلاوت نور نیز در این ایام تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به اهداء قرآن کریم به کانون‌های فرهنگی و هنری مجری جزء خوانی قرآن کریم گفت: به ائمه جماعات مساجد کتب تفسیر همراه اهداء خواهد شد
۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ۰۰:۰۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا