فرهنگ و هنر

پخش ویژه برنامه شبهای باعظمت قدر و شهادت حضرت علی (ع) در صداوسیمای مرکز زنجان 

پخش ویژه برنامه شبهای باعظمت قدر و شهادت حضرت علی (ع) در صداوسیمای مرکز زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،رسانه استانی مطابق سنوات قبل، تدابیر ویژه ای را برای پوشش برنامه های لیالی قدر همزمان با شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان تدارک دیده است .

گفتنی است، پخش زنده مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳:۳۰ به مدت ۱۸۰ دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، مداحی و مناجات حضرت امیر از صحن مطهر امام زاده سید ابراهیم(ع) زنجان آغاز و با قرائت دعای پر فیض جوشن کبیر از شبکه اشراق ادامه خواهد یافت.

همزمان با شهادت مولای متقیان امام علی(ع) مراسم عزاداری و احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت الاسلام شیرمحمدی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان از ساعت ۲۳:۳۰ از محل این دانشگاه آغاز و تا ۲:۳۰ بامداد با قرائت دعای حضرت امیر و جوشن کبیر تداوم خواهد یافت.

مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه باسخنرانی آیت اله حسینی زنجانی آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر از محل مسجد جامع زنجان بصورت مستقیم از شبکه اشراق پخش می شود.

لازم به یاد آوری است که این برنامه معنوی همزمان از شبکه استانی صدای مرکز زنجان هم به سمع شنوندگان خواهد رسید.

همچنین برنامه رادیویی از محراب تا معراج از ۳۱ اردیبهشت ماه هر شب از ساعت ۲۱ و دعای ابوحمزه ثمالی به مدت ۵۰ دقیقه از ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد، مناجات حضرت امیر از ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۲۵ دقیقه و برنامه مصباح ویژه سالروز شهادت امیرالمومنین از ساعت۱۰صبح به سمع شنوندگان خواهد رسید.

خاطرنشان می شود سایر برنامه های روتین و زنده مانند ویژه برنامه های افطار و سحر با دعوت از کارشناسان حوزه و دانشگاه به تبیین ابعاد شخصیتی حضرت علی(ع)خواهند پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا