سیاسی و اجتماعی

کمک به آزادی زندانیان توسط ایثارگران ابهری

کمک به آزادی زندانیان توسط ایثارگران ابهری

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) محمدولی حیدربیگی جانباز ۷۰ درصد اهل ابهر طبق روال هر سال با اهدا ۵۰ میلیون ریال بار دیگر نام خود را در جمع خیرین ایثارگر ثبت و ماندگار کرد.
گفتنی است، این جانباز ۷۰ درصد، کمک خیرخواهانه و خداپسندانه را به نیت ۴۰۰ شهید گلگون‌کفن و ۱۰۰ جانباز (شهید زنده) شهرستان ابهر و با هدف آزادی زندانیان غیرعمد انجام داده است.
همچنین حاج حسن داداشیان از جانبازان سرافراز ابهری و خانم حسینی همسر وی و خواهر شهید حسینی دو عدد سکه تمام بهار آزادی برای آزادی زندانیان غیرعمد اهدا کردند.
مبلغی بالغ بر۱۵۰ میلیون ریال نیز توسط جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و همکاران بنیاد شهید جمع‌آوری و به حساب ستاد دیه واریز شد که به گفته ابوالفضل زمانی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر این کمک‌های خداپسندانه و نوع دوستانه در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است در مراسمی با حضور آقایان طاهرخانی دادستان، کمالیان رییس اداره زندان، زمانی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، از والدین و همسران شهدا و جانبازانی که سال گذشته در امر کمک به آزادی زندانیان غیرعمد مشارکت داشتند، تجلیل و قدردانی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا