اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

مطالب فضای مجازی بسیار سطحی است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان در نشست تبیینی مجامع اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان که با حضور نماینده محترم ولی فقیه برگزار شد گفت: مطالب فضای مجازی بسیار سطحی است، بر این اساس می توان برای مقابله با چالش های آن تولید محتوای مناسب کرد و یک نهضت بزرگ کتابخوانی را در استان ایجاد کرد.
دکتر افشارچی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ساختارهای مذهبی را در جامعه ایجاد کرده است، افزود: مسجد و پایگاه های مذهبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ تر شد.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن شبکه های اجتماعی از قبیل کانون های فرهنگی مساجد و پایگاه‌های بسیج مساجد شکل گرفت اما از طرفی وجود مطالب گوناگون در فضای مجازی موجب شده امکان رویارویی با دشمنان دشوار باشد.
استاندار زنجان ادامه داد: خانواده ها می توانند در عرصه رویارویی با فضای مجازی به صورت ملموس و عینی تر با فرزندان خود هم صحبت باشند اما باید گفت که باید و شاید در خصوص تولید محتوای فضای مجازی کار نشده است.
وی با بیان اینکه قرارگاه فرهنگی استان تشکیل شده است، اظهار داشت: افرادی هم در شبکه های اجتماعی فعال و نسبت به تولید محتوا اقدام می کنند و درخواست می شود که تولید محتوای بیشتری شود.
استاندار زنجان گفت: نگرانی از این بایت وجود دارد که نسل بعدی، نسل غیر متمرکز و سطحی نگر باشد، چرا که به جای کتاب و کتابخوانی در فضای مجازی سیر می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا