اخبار ویژهورزش

برای تکمیل ورزشگاه ۱۵هزار نفری زنجان کمک خواهیم کرد

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان ، مجمع عمومی هیات فوتبال استان زنجان با حضور تاج رئیس فدراسیون فوتبال ، طهمورث حیدری رئیس امور استانهای فدراسیون و بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.
تاج در مجمع عمومی سالانه هیات فوتبال استان با بیان اینکه با وجود این مسائل تیم های مختلف فوتبالی ایران در رده های سنی مختلف در سطح جهانی در حال رقابت هستند، افزود: هم اکنون برنامه های مختلفی در حال اجرا داریم و از حرکت و تلاش دست نکشیده ایم.
وی با بیان اینکه فوتبال با هیچ پدیده ای، قابل مقایسه نیست، افزود: فوتبال در بحث کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی دارد.
این مسوول با بیان اینکه هیات های فوتبال در این راستا وظیفه مهمی برعهده دارند، اضافه کرد: حضور میلیونی مردم در ماه مبارک رمضان برای تماشای فوتبال با هیچ پدیده دیگری قابل مقایسه نیست چرا که ماحصل آن شادی و نشاط مردم است.
وی به حضور پرشور بانوان در ورزشگاه ها اشاره کرد و گفت: نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند که پس از مدت ها حضور این قشر در ورزشگاه ها محقق شده است بدون آنکه اتفاق خاصی رخ دهد.
تاج افزود: هرچند بانوان برای دیدن مسابقه به ورزشگاه می آیند اما باید ورزش را جدی بگیرند که در این راستا فوتسال بانوان مورد توجه قرار گرفته است.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پیشانی هیات فوتبال وجود تیم فوتبالی در لیگ کشوری است، ادامه داد: این موضوع برای استان زنجان نیز پیگیری می شود البته تحقق این مهم در گرو فراهم سازی زیرساخت های لازم است.
تاج با تقدیر از اقدامات هیات فوتبال استان، افزود: رشد و پیشرفت فوتبال در هر استانی موانعی دارد که با این وجود در حال تلاش برای رفع آنها هستیم.
این مسوول به وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر زنجان اشاره کرد و گفت: این پروژه حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
وی با بیان اینکه این ورزشگاه از جمله ورزشگاه های عالی در سطح کشور است، اظهار داشت: امیدواریم حضور تیم های مختلف برای برگزاری مسابقات در این ورزشگاه به پویایی آن منتهی شود.
تاج به لزوم توجه هیات استان زنجان به فوتبال ساحلی به دلیل ارزان و پرسود بودن آن تاکید کرد و افزود: به فوتسال باید توجه جدی شود چرا که سرمایه گذاری در آن می تواند به نتیجه خیره کننده ای منتهی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا