اخبار ویژهپزشکی و سلامت

عضویت بیش از یک میلیون ۱۰۰ هزار نفر در سازمان جوانان هلال‌احمر کشور

بیش از یک میلیون ۱۰۰ هزار نفر عضو سازمان جوانان هلال‌احمر کشور شده اند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: در یک سال اخیر بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار جوان عضو این سازمان شده اند.
حجت الاسلام والمسلمین هاشم حسینی المدنی ضمن تبریک هفتاد و ششمین سال تاسیس سازمان جوانان هلال افزود: این سازمان درگاه ورودی اعضای داوطلب به هلال احمر محسوب می‌شود.
وی تاکید کرد: در یک سال اخیر بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر به عضویت سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور پیوسته اند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: با این رقم در زمان حاضر بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار جوان عضو این سازمان هستند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی المدنی خاطرنشان کرد: اگر این عدد را به یک میلیون عضو بالای ۳۵ سال اضافه کنیم هم اکنون ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر عضو داوطلب هلال احمر کشور هستند و با این ارگان همکاری و تعامل دارند.
وی اظهارداشت: از خدمات شایسته ای که داوطلبان به مردم سراسر دنیا ارائه می دهند قدردانی می کنم.
گفتنی است، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان،، قرائت سوگند نامه سازمان جوانان، اجرای تحلیف اعضای جوانان هلال احمر زنجان از واحد جوانان به حوزه امداد و نجات، افتتاح کانون هاکی سازمان جوانان هلال احمر کشور به میزبانی زنجان با شعار”جوانان، محور تحرک”، رژه تیم ها و کانون های جوانان هلال احمر، اجرای مسابقات هاکی، نشست با دبیران کانون های اعضای هلال احمر، حضور در گفت و گوی ویژه خبر ساعت۲۰ صدا و سیمای مرکز زنجان، بازدید از اردوگاه هارون آباد طارم و کتابخانه امام خمینی(ره) هلال احمر از برنامه های سفر یک روزه رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به زنجان به مناسبت هفتاد و ششمین سال تاسیس این سازمان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا