سیاسی و اجتماعی

امکان ثبت نام امریه سربازی در وزارت راه و شهرسازی 

امکان ثبت نام امریه سربازی در وزارت راه و شهرسازی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) و استفاده از ظرفیت‌های اصل ۱۴۷ قانون اساسی و قانون وظیفه عمومی، بهره گیری از توانمندی‌های علمی و تخصصی مشمولین تحصیل کرده در جهت نیل به اهداف سازمان‌ها و ادارات تابعه، ارتقاء شاخص‌های اقتصادی و فرهنگی اجتماعی مناطق کمتر توسعه یافته، انتقال تجربیات گهربار نسل حاضر و گذشته به جوانان با استعداد نسل آتی، جبران کمبود نیروی متخصص در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و بهره گیری از توانمندی‌های علمی و تخصصی مشمولین تحصیل کرده جهت افزایش ارتقاء شاخص‌های علمی و فرهنگی سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کل تابعه استانی جذب کارکنان وظیفه در وزارت راه و شهرسازی با شرایط و ضوابط لازم انجام می‌گیرد.

با توجه به محدودیت سهمیه و فراوانی متقاضی، انتخاب متقاضیان براساس اولویت‌ها و امتیازات ذکر شده و بعد از طی فرآیندی انجام می‌پذیرد.

متقاضیان می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط ،۷۰ روز قبل از تاریخ اعزام ماه‌های زوج به مدت ۱۲ روز به سایت وزارت راه و شهرسازی ( www.mrud.ir) مراجعه و در قسمت جذب کارکنان وظیفه در وزارت راه و شهرسازی ثبت نام نمایند.

گفتنی است ثبت نام در سایت به معنی پذیرش نهایی نمی‌باشد و اسامی پذیرفته شدگان نهایی ۱۵ روز قبل از تاریخ هر اعزام، در سایت وزارت متبوع ( www.mrud.ir) اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا