اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در تکریم بازنشستگان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیر صندوق بازنشستگان استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران گفت:طی سال گذشته سه هزار و ۷۷۶ بازنشسته زنجانی وام قرض‌الحسنه ۱۵ میلیونی دریافت کردند که امسال این وام به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
میرهادی موسوی افزود: در حال حاضر ۲۲ هزار نفر در این استان عضو صندوق بازنشستگی کشوری هستند.
وی اظهار داشت: همه خدمات صندوق به صورت الکترونیکی بوده و مراجعه فیزیکی نداریم و ثبت نام برای دریافت وام نیز از همین طریق انجام شده است.
مدیر صندوق بازنشستگان استان زنجان تصریح کرد:منتخبین در ۶ حوزه علوم و آموزش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی، فعالیت اجتماعی، فعالیت ورزشی، عام‌المنفعه و ایثار و فداکاری طی هفته آینده تقدیر خواهند شد.
از برنامه‌ریزی برای تقدیر از منتخبین در هفته آینده خبر داد و گفت:
موسوی تاکید کرد: همچنین برای نشاط و شادابی بازنشستگان تورهای زیارتی و سیاحتی نیز برگزار می‌شود، اما چند سالی است که به دلیل شیوع کرونا این موضوع تعطیل شده بود و در تلاش هستیم که این اتفاق دوباره در آینده نزدیک رخ دهد.
وی بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در تکریم بازنشستگان تاکید کرد و بیان داشت: در همین راستا خواسته ما از دستگاه‌های اجرایی این است که توجه و حساسیت بیشتری به این موضوع وجود داشته باشد.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان، به برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای روز خانواده اشاره کرد و گفت: روز ۱۸ تیرماه از ورزشکارانی که در سال جاری و ادوار گذشته حائز رتبه اول تا سوم شدند، تجلیل خواهند شد.
موسوی ابراز داشت: ارائه برنامه‌های ورزشی و اعزام نفرات برتر به مسابقات ورزشی نیز از دیگر اقداماتی است که در این خانه انجام می‌شود.
وی به راه‌اندازی خانه امید اشاره و تصریح کرد: مراجعه کنندگان به این مرکز امکان بهره‌مندی از خدمات قابل ارائه را خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا