اقتصاد

استفاده از کالابرگ الکترونیکی اختیاری است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در نشست خبری با اشاره به طرح خرید اعتباری، گفت: بیش از پنج هزار نفر سرپرستان خانوار در استان از طریق کالابرگ الکترونیکی اقدام به خرید کرده اند.
وی اظهار کرد:مشمولان اجرای این طرح برای خرید اعتباری ۹ دهک یارانه بگیر و برای ۲۰ درصد یارانه مازاد خانوارهای دهک سه اول می باشند .
جعفری با بیان اینکه استفاده از کالابرگ الکترونیکی اختیاری است، تصریح کرد:مزیت استفاده از کالابرگ این است که افراد می توانند یک ماه پیش از موعد پرداخت یارانه نقدی،با اعتباری که در حساب های متصل به یارانه ایجاد شده است، اقدام به خرید کنند.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر و برنج از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم است.
جعفری گفت:هدف عمده در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی با توجه به تکانه های تورمی که در سال گذشته و امسال اتفاق افتاد، این است که زمینه سبد غذایی خانوارها تقویت شود.
وی به مشوق های طراحی شده برای افزایش اقبال شهروندان به خرید از طریق کالابرگ الکترونیکی اشاره و خاطرنشان کرد:در گام اول خانوارهای دهک اول تا سوم، در صورت خرید اعتباری ۳۲۰ هزار تومان از ۴۰۰ هزار تومان(به ازای هر نفر)، ۲۰ درصد(معادل ۸۰ هزار تومان) به یارانه افراد اضافه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا