فرهنگ و هنر

حضور بیش از ۱۵ هزار نفر در لحظه تحویل سال نو در امامزادگان زنجان 

حضور بیش از ۱۵ هزار نفر در لحظه تحویل سال نو در امامزادگان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از بازدید و حضور ۵ هزار مسافر و زائر نوروزی در بقاع متبرکه استان و استقبال آنها از طرح “آرامش بهاری” خبر داد.

حجت‌الاسلام موسی موسوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به سرما و برودت هوا، تعداد مسافران نوروزی نسبت به سال‌ گذشته تغییر چندانی نداشته است.

وی با اشاره به بازدید روزانه حدود ۱۰۰۰ نفر از امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان زنجان گفت به طور میانگین تاکنون حدود ۵ هزار مسافر و زائر نوروزی از بقاع متبرکه استان زنجان بازدید کرده‌اند، و در هنگام سال تحویل نیز بیش از ۱۵ هزار نفر در این اماکن حاضر بودند تصریح کرد: این مسافران از طرح آرامش بهاری در بقاع و امامزادگان نیز استقبال بسیار خوبی داشته‌اند.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون، از همه بقاع متبرکه و امامزادگان استان بازدید شده است

وی با تاکید بر اینکه طرح آرامش بهاری در ۱۰ بقعه شاخص استان زنجان در حال اجرا است، افزود: این طرح از ۲۸ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه استان زنجان، خاطر نشان‌ ساخت: مبلغین مذهبی در بقاع آماده حضور زائرین و مسافرین هستند.
وی همچنین از مراجعه حضوری روزانه بیش ۱۰ نفر به مبلغین حاضر در بقاع برای مشاوره های مذهبی و خانوادگی و اجتماعی خبر داد و گفت: بهره‌مندی زائرین از حضور مبلغین یکی از اهداف ما در اجرای طرح آرامش بهاری بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا