اقتصاد

استان زنجان، بستر مناسبی برای ایجاد واحد تولیدی است

استان زنجان، بستر مناسبی برای ایجاد واحد تولیدی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیرکل استاندارد استان، با بیان اینکه؛ استان زنجان، با توجه به دارا بودن افراد متخصص در بخش ها و حوزه های مختلف تولیدی و صنعتی و وجود تنوع محصولات در این استان، باید در مسیری قرار گیرد که به سمت و سوی کیفیت هدایت می‌شود.

داریوش اشکانی پورافزود: خوشبختانه امروزه نگاه مردم نسبت به استاندارد و کیفیت کالاهای داخلی تغییر یافته و بسیار مطلوب شده است، تصریح کرد: با کنترل و نظارت‌های دقیقی که اداره کل استاندارد استان، بر روی کیفیت کالاهای تولید داخلی دارد، توانسته ایم، از ورود کالاهای بی کیفیت به استان و حتی کشور جلوگیری کرده و اعتماد و باور مردم به نشان استاندارد را تقویت کنیم.

وی، خاطر نشان کرد: استان زنجان، بستر بسیار مناسبی برای ایجاد واحد تولیدی است و ما نیز موظف هستیم، با به کارگیری نیروهای مجرب و متخصص و همچنین استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی مناسب، باور مردم به نشان استاندارد را تقویت کنیم، تا کالاهای  تولید داخلی با کیفیت مطلوب در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان، با تاکید بر اینکه، نباید اجازه داد که اعتماد مردم به نشان استاندارد دچار تردید واقع شود. اظهار کرد: توجه جدی به مؤلفه های کیفیت، با رعایت دقیق شاخص  و مؤلفه های استاندارد امکان پذیراست، که در این راستا هر گونه غفلت در بحث کیفیت، قابل توجیه نبوده و غیر قابل پذیرش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا