ورزش

تجلیل از قهرمانان ورزشی فرا ملی استان زنجان،

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی فرا ملی استان زنجان، مربیان و داوران شاخص و اعضای پر تلاش و فعال هیأت های ورزشی استان زنجان در سال ۱۴۰۱ ساعات قبل از افطار امروز و در سالن مهرانه زنجان با حضور دکتر محسن افشارچی استاندار زنجان، دکتر رفیعی معاون سیاسی امنیتی استاندار، موسوی مدیر کل امور بانوان استانداری و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.
جواد بازرگان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در این مراسم با بیان اینکه ورزش و جوانان در سطح کشور وظیفه دارد بخش های همگانی و قهرمانی ورزش را توسعه دهد تصریح کرد: توسعه ورزش بانوان و اخلاق و معنویت در ورزش نیز از دیگر وظایف این وزارت و زیرمجموعه های استانی و شهرستانی آن است.
بازرگان با اشاره به اهمیت ورزش و گسترش آن اظهار داشت: ورزش همگانی سلامت عموم مردم را تأمین می کنند و نشاط اجتماعی ایجاد می کند.
وی با تأکید بر گسترش ورزش قهرمانی گفت: در بین اقشار مختلف از کودکان تا بزرگسالان ورزش قهرمانی نشان دهنده‌ی عزم و اراده و قدرت یک جامعه است و اگر توسعه یابد و استعدادها پرورش یابند با به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان به‌دست قهرمانان جایگاه ایران اسلامی را در جهان نشان خواهند داد و انتقال فرهنگ صورت خواهد گرفت.
مدیر ارشد ورزش استان با بیان اینکه ظرفیت بسیار خوبی را در ورزش استان شاهد هستیم خواستار برگزاری جلسات شورای ورزش در استان برای پیگیری مشکلات و موانع رشد ورزش شد.
وی در ادامه و در اهمیت تشکیل این جلسات ابزار امیدواری کرد: مجموعه صنعت از این طریق پای کار ورزش بیایند و در آینده نزدیک شاهد حضور تیم های قوی در رشته های مختلف لیگ‌های برتر و با حمایت این بخش باشیم.
بازرگان به موفقیت ها و حضور ۵۲ تیم استان کرمان در لیگ های برتر اشاره کرد و افزود: این تیم ها تحت حمایت مجموعه صنعت کرمان قراردارند و استان زنجان نیز می تواند در این مسیر گام بردارد.
مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به افزایش قابل توجه اعتبارات فصل ۵ نسبت به دهه نود ابراز امیدواری کرد: این افزایش تأثیر بسزایی در توسعه ورزش استان داشته باشد.
در این مراسم ۲۲۰ تجلیل ورزشی صورت‌گرفت که ۶۷ نفر از آن ها قهرمانان فرا ملی در سال ۱۴۰۱، داوران و مربیان و بقیه اعضای فعال و شاخص در هیأت های ورزشی بودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا