اقتصاد

کم فروشی مدیران به هیچ وجه قابل بخشش نیست”

کم فروشی مدیران به هیچ وجه قابل بخشش نیست”
به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،  پرویز خالقی فرماندارشهرستان زنجان در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان ،میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) وعید باستانی نوروزاظهار داشت: هر قدم و قلمی که در جهت رفاه حال مردم و پیشرفت و آبادانی کشور برمیداریم طبق آموزه های دینیمان همان روز برایمان عید است.وقتی مسئولیت یک جمعیتی را بر عهده گرفته ایم با جان و دل باید خدمتگزار مردم بوده و در حوزه کاری خودمان به نحو احسن عمل نمائیم.
فرماندار زنجان برای چندمین بار با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان نباید این شهرستان را با دیگر شهرستانهای استان مقایسه نمایند افزود: شهرستان زنجان بیش از نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده است پس شایسته نیست خود را با شهرستانهای کوچک استان مقایسه نمائیم. علیرغم اینکه روز معارفه این موضوع را از مدیران خواستم بازاز مسئولان دستگاه های اجرایی میخواهم برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۱ را سریعا به فرمانداری ارسال کنند.
پرویز خالقی تاکید کرد: مصوبات مطروحه در جلسات شهرستان از لحظه طرح شدن در جلسات قابلیت اجرایی داشته و مدیران نباید منتظر صورتجلسه مصوبات باشند.
فرماندار شهرستان زنجان از همه مدیران دستگاههای اجرایی خواست آمادگی لازم را جهت استقبال از مسافران نوروزی داشته و در این راستا همکاری بین دستگاهها بیش از پیش باشد.
پرویز خالقی با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) چراغ راه و تبیین کننده وظایف همه مدیران است تصریح کرد:به محض اعلام شعار سال از طرف مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای همه مدیران وظیفه دارند نسبت به نصب بنر شعار سال در سردرب ادارات خود اقدام نمایند.
در حاشیه این مراسم از زحمات آقای سید بهزاد شفیعی قدردانی و آقای سید مجتبی حسینی راد به عنوان سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان منصوب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا