سیاسی و اجتماعی

دفاع از حقوق شهروندان یک وظیفه برای شهرداری هست

دفاع از حقوق شهروندان یک وظیفه برای شهرداری هست

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، شهردارزنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک میلاد با سعادت ائمه اطهار علیه السلام گفت:مبارک هست ایام پایان سال مزین شده به میلاد با سعادت ائمه اطهار علیه السلام و فرخنده میلاد هایی که ما امیدواریم میمنتی که به پایان سال دادند نوید خوبی برای آغاز خوش برای سال آینده باشد.

دکتر فیروزفر با اشاره به اینکه همین اول کار ما بزرگ‌ترین پروژه  رابا یک پارک بزرگ در منطقه بیسیم شروع خواهیم کرد، افزود:  پارک هاشمی نژاد شش و نیم هکتار به فضای سبز زنجان در منطقه بیسیم شروع خواهیم  و سعی خواهیم کرد که در اسرع وقت به بهره برداری برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه، دفاع از حقوق شهروندان یک وظیفه برای شهرداری هست، اظهار داشت: شهروند ما حق دارد در شهری آباد و زیبا زندگی کند این وظیفه شهرداری هست که این شهر را آباد و زیبا را برای شهروندان فراهم کند.

شهردارزنجان تصریح کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهری جزو اولویت‌های شهرداری خواهد بود که از جمله آن پروژه سبزه‌میدان بوده و چندین سال شهر درگیر آن است. این طرح مشکلات مختلفی دارد که با مشارکت دیگر عوامل دخیل قابل حل است. ما در آینده به‌ هیچ‌ عنوان اجازه حفاری نخواهیم داد و انتظار داریم قبل از اتمام پروژه همه کارها انجام شود.

دکتر فیروزفر با اشاره به ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: ما موفق شدیم که ۱۸ دستگاه اتوبوس نو به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه کنیم ، ۳۶ دستگاه مینی‌بوس هم در حال پیگیری هستیم .

وی با اشاره به رشد۵۶  درصدی بودجه شهرداری، اظهار داشت: این رشد به‌ هیچ‌ عنوان فشار بر گرده مردم نیست و تاکید ما کاهش دریافت عوارض با وجود تورم خواهد بود.

شهردار با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال در فضای سبز حرکت های خیلی خوبی داشتیم، گفت: تا به امروز ۶۰۲۵ اصله نهال مثمر کاشته شده است و همکاران در آتش‌نشانی با ۲۰ اکیپ در نقاط مختلف شهر مستقر بودند.

دکتر فیروزفر با اشاره به آمادگی برای سال نو گفت: ۲۶ المان نوروزی در سطح شهر نصب می شود و همینطورگل کاری در سطح وسیع در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه از سوم اسفند لکه‌گیری معابر آغاز شده است، اظهار داشت: تا  به امروز ۹۵ تن آسفالت سرد برای چاله‌های کوچک لکه‌گیری شده است، متاسفانه معابر شهر زنجان وضعیت مناسبی ندارد.

شهر دار در ادامه به کوچه نشاط و زندگی اشاره کرد و گفت: در سه نقطه از شهر این طرح به مرحله اجرا در خواهد آمد و فضای منطقه زیباسازی خواهد شد. تور گردشگری ویژه نیز برای ایام نوروز تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به انتصابات شهرداری که باید جای‌گیری مناسب فرد در تیم مدیریتی است، گفت: باید نگاه جامع در انتصابات داشته باشیم  و همه هدف ما خدمت به مردم است و و تابع قانون هستیم.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه حساس‌ترین مدیریت در کشور شهرداری است، تصریح کرد:شهرداری زنجان دو دهه با تلاطم پیش رفته است، که باید با ثبات‌ترین مدیریت کشور باشد ولی نیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا