فرهنگ و هنر

دیواره نگاره میدان ولیعصر کارکرد فرهنگی خواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان با اشاره به سوالات پیش آمده برای شهروندان در ارتباط ضرورت، کارکرد و نحوه ساخت دیوارنگاره میدان ولیصعر زنجان اظهار کرد: هدف از ساخت این دیوارنگاره استفاده فرهنگی؛ در مراسمات ملی و مذهبی بوده است.
مجید دوستی با اشاره به روال جانمایی این دیوارنگاره در میدان ولیعصر گفت: پس از پیشنهاد جانمایی این دیوارنگاه در چند نقطه از شهر در نهایت؛ میدان ولیعصر برای این کار انتخاب شد.
رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان اظهار داشت: پس از انجام مطالعات مربوطه کار جانمایی این دیوارنگاره از شهریور سال قبل آغاز شد.
وی تصریح کرد: به دلیل سوق الجیشی بودن محل امکان بهره برداری از این سازه به صورت پشت و رو فراهم شده است و در حال حاضر فاز نخست آن آماده بهره برداری است و اکران آن در چند روز آینده انجام می‌شود.
دوستی در ارتباط با عملیات ساخت فاز دوم این دیوارنگاره نیز گفت: تابلوی پشتی این سازه رو به اتمام است و به زودی آماده نصب تابلو خواهد شد.
وی در ارتباط با استحکام و مسائل حقوقی این دیوارنگاره نیز اینطور توضیح داد که عملیات مطالعاتی و سازه ای این تابلو زیر نظر مشاور حقوقی است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا