سیاسی و اجتماعی

آزادی ۲ بانوی زندانی با مساعدت خیران استان زنجان

آزادی ۲ بانوی زندانی با مساعدت خیران استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان گفت : مجموع بدهی این ۲ زن ، ۹۴ میلیون تومان بود که با مساعدت خیران استان زنجان، تامین و زمینه آزادی آنها فراهم شد.آزادی ۲ بانوی زندانی با کمک خیران زنجانی

کریمی ، با اشاره به اینکه یکی از این زندانی ها به دلیل برگشت چک همسر خود و دیگری به دلیل تعمیرات منزل دچار بدهی شده بودند، افزود : مبلغ بدهی یکی از این زندانیان، ۸۰ میلیون تومان و دیگری ۱۴ میلیون تومان بود.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز یک بانوی زندانی جرائم غیرعمد چشم انتظار کمک خیران برای آزادی از زندان است، گفت : این زن، به دلیل بدهی مالی ۶۴ میلیون تومانی در زندان به سر می‌برد.

کریمی علت بدهی و زندانی شدن این زن را ناشی از قرض برای تامین هزینه های درمانی فرزندش اعلام کرد و گفت: خود این زن نیز دارای بیماری زمینه ای بوده و چشم انتظار یاری مردم و خیران، برای آزادی از زندان در آستانه شب عید است.

به گفته مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان، از اول امسال تاکنون بیش از ۲۴۳ نفر از زندانیان جرائم مالی، به کمک خیرین و با استفاده از تسهیلات بانکی و نیز ستاد دیه، آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

کریمی افزود : برای آزادی ۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با کمک خیرین و مردم تا شب عید برنامه ریزی شده است.

وی گفت : خیران می توانند کمکهای خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نزد بانک ملی با شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ _ شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۳۶۲۶ و شماره شبا ۶۸۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ IR و بانک تجارت به شماره حساب ۱۷۱۱۰۶۳۴۸۶ ، شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۳۳۶۶۲۰ و شماره شبا ۹۸۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۷۱۱۰۶۳۴۸۶ IR واریز کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا