اخبار ویژهاقتصاد

راه‌اندازی سامانه کارت سوخت‌های جا مانده در جایگاه

هنگام سوختگیری در جایگاه‌های عرضه سوخت از کارت سوخت شخصی خود استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه زنجان از راه‌اندازی سامانه کارت سوخت‌های جا مانده در جایگاه سوخت خبر داد.
سیدمجید اسکویی با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و ضرورت توزیع مطلوب سوخت‌رسانی، از شهروندان خواست؛ در هنگام سوختگیری در جایگاه‌های عرضه سوخت از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌ها عرضه سوخت صرفاً برای سوختگیری موارد اضطراری در نظر گرفته شده است، افزود: از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود در حفظ و نگهداری کارت هوشمند سوخت خود دقت فرمایند.
اسکویی ادامه داد: شهروندان در صورت جاماندن کارت سوخت در جایگاه برای اطلاع از وضعیت کارت به نشانی اینترنتی https://scs.niopdc.ir مراجعه و یا با سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ تماس حاصل فرمایید.
 روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه زنجان تصریح کرد:
کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها تا سه ماه نگهداری و در صورت مراجعه مالک با مدارک کارت خودرو و کد ملی قابل تحویل است.
وی افزود: متقاضیان درخواست کارت هوشمند سوخت نوشماره و المثنی برای پیگیری از وضعیت درخواست کارت سوخت خود به طریق درگاه post.ir  مراجعه و یا سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ تماس حاصل نمایند. 
وی با بیان اینکه برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی کارت هوشمند سوخت، نسبت به رمزگذاری روی کارت سوخت اقدام نمائید، افزود: در صورت فراموشی رمز کارت سوخت شخصی برای رمزگشایی به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در استان محل سکونت و در مسافرت‌ها به نخستین ناحیه استان مقصد مراجعه کنید.
وی با بیان اینکه برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، از در اختیار گذاردن رمز کارت سوخت خود  به دیگران جداً خودداری کنید، ادامه داد: همچنبن از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران جدا خودداری کنید.
وی در پایان افزود: همکاران منطقه زنجان در طرح گلگشت نوروزی در پایش و کنترل بر نحوه توزیع فرآورده های نفتی بصورت شبانه روزی در انجام وظیفه می باشند و در راستای تکریم مراجعین و رفع مشکلات احتمالی شهروندان در صورت هر گونه پیشنهاد و انتقاد می‌توانند با شماره ۰۹۶۲۷ روابط عمومی این شرکت تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی و رفع درخواست اقدام و راهنمایی لازم انجام شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا