ورزش

آموزش در هیات های ورزشی باید همگام با دنیا باشد

آموزش در هیات های ورزشی باید همگام با دنیا باشد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در مجمع سالانه کاراته ی استان زنجان با حضور امینی نایب رئیس فدراسیون با اشاره به میزبانی مسابقات رده ی سنی امید دختران و پسران کشور در شرایط بسیار سخت کرونایی در زنجان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی وضعیت کاراته استان و عملکرد هیات را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به ریشه دار بودن کاراته در استان زنجان و سابقه ی دیرینه و درخشان این ورزش در استان زمینه ی رشد و توسعه فراهم است و می توان بیش از این موفقیت های آسیایی و جهانی به دست آورد.

وی با بیان اینکه همواره آموزش و بروزرسانی آموزش همگام با دنیا در رشته های ورزشی دغدغه و مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان بوده است تصریح کرد: هیات کاراته توانسته در این مهم موفق عمل نموده و بیشترین تعداد آموزش در هیات را در بخش های مختلف مربیگری و داوری برگزار نماید.

مدیر کل ورزش و جوانان با تاکید بر توجه و تمرکز بیش تر بر شهرستان ها و استفاده از پتانسیل عظیم در آن ها اظهار داشت: تمامی اعتبارات مربوط به شهرستان ها باید از رؤسای ادارات شهرستانی مطالبه شود و در این راستا هیات ها باید تعاملات خوبی با آن ها داشته باشند.

خلیلی با اشاره به تعداد زیاد سبک های این رشته ی ورزشی و استقبال حداکثری جوانان، نوجوانان و حتی نونهالان از آن افزود: میزبانی های متعدد مسابقات میتواند انگیزه ی خوبی برای ورزشکاران ایجاد کند و موجب توسعه ی این رشته ی ورزشی شود.

وی همچنین با بیان اینکه تاکید دولت بر تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد به بالاست اظهار داشت: در حال حاضر نمی توانیم پروژه ی جدیدی برای ساختن سالن جدید آغاز کنیم اما از اماکن موجود نهایت استفاده را خواهیم کرد تا مشکلات مرتفع شود.

خبرنگار: نرگس محمودی (کد ۴۶۳۶)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا