علم و فناوری

 امضاء تفاهم نامه همکاری بین استانداری زنجان و سازمان فناوری اطلاعات ایران

 امضاء تفاهم نامه همکاری بین استانداری زنجان و سازمان فناوری اطلاعات ایران

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سرایی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین استانداری زنجان و سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: مهم ترین هدفی که تبادل این تفاهم‌نامه دنبال می‌کند، بهره گیری از توان و ظرفیت بخش خصوصی استان زنجان در راستای پیشبرد برنامه‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران است که در شش محور تهیه و تنظیم شده است.

سرایی با اشاره به موضوعات تفاهم نامه همکاری افزود:  این تفاهم نامه را حمایت از توسعه خدمات دولت الکترونیک در سطح استان زنجان، ارائه خدمات الکترونیک ملی و محلی دستگاه های اجرایی در قالب پنجره واحد خدمات دولت هوشمند، بهره گیری از توان شرکت های مستقر در استان برای توسعه سکوهای نرم افزاری ملی و استانی حوزه دولت الکترونیک، حمایت از راه اندازی مرکز داده استان زنجان، توسعه خدمات امنیت سایبری، و ارائه خدمات عمومی بر بستر پیام رسان های بومی می باشدو

وی اظهار داشت: تلفیق خدمات دولت الکترونیکی با سرویس‌های محلی، باعث می‌شود مردم استان زنجان بتوانند با دسترسی بهتری خدمات را دریافت نمایند.

وی همچنین از برنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ارائه خدمات الکترونیک ملی و محلی دستگاه های اجرایی در قالب پنجره واحد خدمات دولت هوشمند، جهت بهره مندی مردم استان‌ها از خدمات محلی بر حسب موقعیت اشخاص در سراسر کشور سخن گفت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان، توانمندی قوی و با تجربه استان را یکی از برتری های زنجان در حوزه صنعت تولید نرم افزار عنوان کرد و افزود: به کارگیری توان بخش خصوصی استان زنجان، ما را در دسترسی هرچه بیشتر و بهتر به اهداف کلان سطح استان و سطح کشور در توسعه دولت الکترونیک یاری خواهد کرد. سرایی در ادامه با اشاره به آمادگی استان زنجان برای اجرای پایلوت استانی پروژه های ملی دولت الکترونیک، از اجرای موفق پایلوت پروژه پنجره واحد خدمات سرمایه گذاری در طی سال های گذشته است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به این که استان زنجان یکی از چهار استان منتخب کشور در پایلوت پروژه پنجره واحد مدیریت زمین است، تصریح کرد: اجرای پروژه ملی درگاه واحد مدیریت مجوزهای کسب و کار کشور نیز توسط یکی از شرکتهای بومی و توانمند استان زنجان در سطح ملی انجام شده است.
گفتنی است، در خاتمه امام جمعه محترم استان ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان امور مالیاتی استان برای این مجموعه آروزی توفیق و موفقیت روز افزون نموده و دعای خیر خود را بدرقه راه همکاران این اداره کل نمودند.

خبرنگار: نرگس محمودی (کد ۴۶۳۶)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا