اقتصاد

سازمان ملی استاندارد حامی شرکتهای تولیدکننده محصولات با کیفیت است

سازمان ملی استاندارد حامی شرکتهای تولیدکننده محصولات با کیفیت است
به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، داریوش اشکانی پور، مدیرکل استاندارد استان، در این بازدید از نزدیک در جریان امور جاری این کارخانه قرار گرفت.
اشکانی پور ضمن ابراز رضایت از کیفیت محصولات تولیدی این شرکت اعلام کرد: شرکت سپهر خودرو از جمله شرکت هایی است که کیفیت محصول را سرلوحه مهم خود قرار داده اند و اداره استاندارد حامی شرکتهای تولید کننده محصولات با کیفیت است.
مدیر کل استاندارد استان، هدف خود از این بازدیدهای دوره ای را، آشنایی با مسائل و مشکلات شرکت های همکار با اداره استاندارد و رفع نارسائی های احتمالی دانست.
رستگار فر مدیر عامل شرکت سپهر خودرو نیز با تقدیر از حضور مدیر کل استاندارد استان در آن شرکت، اظهار کرد: موتورسیکلت های سپهر خودرو از قطعات با کیفیت ساخته می شود که این امر در تست های بازرسان مربوطه و کنترل کیفی شرکت سپهر خودرو مشهود است .
مدیر عامل شرکت سپهر خودرو زنجان افزود: این شرکت در سال ۱۳۹۲ با تکیه بر تجربه بزرگان صنعت موتورسیکلت کشور و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا پا به عرصه تولید گذاشته و توانسته است در مدت کوتاهی، محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای ملی و جهانی و همسو با سلیقه ایرانی تولید کند.

گفتنی است، مدیرکل اداره استاندارد استان زنجان از شرکت سپهر خودرو تولید کننده انواع موتورسیکلت الکتریکی و شهری، بازدید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا