سیاسی و اجتماعی

تمدید استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان   

تمدید استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ در آیین اختتامیه دوره ممیزی صدور گواهینامه سیستم یکپارچه IMS ، علیرضا علیزاده مدیرعامل و رییس هیات مدیره این شرکت، ارائه خدمات حداکثری و با کیفیت را از اهداف اصلی سازمانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اعلام کرد و افزود: خوشبختانه با انجام ممیزی‌های مختلف و همچنین پایش‌های در سطح ملی، با تلاش همکاران، این شرکت جایگاه برتری در میان شرکت‌های توزیع و صنعت برق کشور برخوردار است.

علیزاده دریافت استانداردهای مختلف را برای شناسایی نقاط ضعف و قوت شرکت موثر دانست و گفت: شاخص‌هایی که در ممیزی مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرند مواردی است که رعایت آن‌ها الزامی است و انطباق با استانداردها سبب پویایی شرکت خواهد شد و خوشبختانه امسال برای نخستین بار در میان شرکت‌های توزیع سراسر کشور موفق شدیم ایزو ۴۵۰۰۱ را برای سومین سال متوالی تایید و تمدید کنیم که موفقیتی چشمگیر برای شرکت است.

وی افزود: بررسی عملکرد شرکت و ممیزی سیستم مدیریتی و رصد عملکرد سازمان به شناخت نقاط ضعف و قوت سیستم کمک می کند و برای ارتقای کیفیت خدمت رسانی، شاخص‌ها و هدف اصلی شرکت که رضایت‌مندی جامعه است به استقرار سیستم‌های ممیزی مدیریت نیاز است.

امیرفردوسی، مدیرعامل شرکت AFNOR نیز در این آیین با تقدیر از همراهی و همکاری کارکنان شرکت در برگزاری این ممیزی گفت: خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در زمینه‎های گوناگون نسبت یه ۳ سال پیش که نخستین ممیزی انجام شد پیشرفت‌های چشمگیری داشته است که نمود بارز سیستم و مدیریت مناسب و باکیفیت در این شرکت است.

وی افزود: در ممیزی فرآیندهای مختلفی از جمله دیسپاچینگ، امور مشترکین، مهندسی، منابع انسانی، تضمین کیفیت و فرایند مدیریت مورد بررسی قرار گرفت و شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با کسب امتیازات ایده‌آلی توانست این نشان‌ها را دریافت کند.

مصطفی اشک‌ریز، سرممیز شرکت AFNOR نیز گفت: شناسایی و کنترل ریسک‌های ایمنی و بهداشت حرفه ای، انطباق بیشتر با الزامات قانونی، افزایش اعتبار سازمان و کسب اعتماد ذی نفعان، دستیابی به اهداف استراتژیک تجاری با در نظر گرفتن مسائل ایمنی و بهداشت حرفه ای، دستیابی به مزیت رقابتی و مالی با افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها ، از شاخص‌های اصلی دریافت این استاندارد است که شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با رعایت حداکثری پارامترهای مورد نظر موفق به دریافت این نشان شد.

وی گفت: دریافت این نشان پایان ممیزی سیستم‌های مدیریتی محسوب نمی‌شود و کارشناسان و ممیزان شرکت AFNOR با حضور دوره‌ای و دریافت اطلاعات شرکت کیفیت خدمات و صلاحیت‌های این شرکت را مورد بررسی سالانه قرار خواهند داد.

گفتنی‌است شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در این ممیزی موفق به کسب ایزو ۹۰۰۰ ویرایش ۲۰۱۵ ، ایزو ۴۵۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۸ ، ایزو ۱۴۰۰۰ ویرایش ۲۰۱۵ و راهنمای HSE-MS شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا