سیاسی و اجتماعی

برپایی ۵۰ ایستگاه فرهنگی همزمان با اعیاد شعبانیه در زنجان 

برپایی ۵۰ ایستگاه فرهنگی همزمان با اعیاد شعبانیه در زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،حجت‌الاسلام مختار کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از رویکردهای اصلی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان حمایت از برنامه‌های فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل در اکثر برنامه‌های فرهنگی مشارکت داشته و حمایت مالی می‌کند، تصریح کرد: در حال حاضر نیز برنامه‌های متنوعی برای ایام نیمه شعبان سال جاری با مشارکت اداره کل اوقاف و سایر دستگاه‌های فرهنگی استان پیش‌بینی شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بابیان اینکه این اداره کل همه ساله با همکاری بنیاد مهدویت از برنامه‌های ویژه ایام شعبانیه حمایت می‌کند، افزود: ایجاد و برپایی ۵۰ ایستگاه فرهنگی در این ایام از جمله برنامه‌های مورد نظر به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه برگزاری برنامه “پویش پرچم”، برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت و مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام شعبانیه است.

حجت‌الاسلام کرمی همچنین تولید برنامه‌های معرفت بخشی در صدا و سیما و برگزاری جشن در بقاع متبرکه، مساجد و امامزادگان را به مناسبت ایام شعبانیه از دیگر برنامه‌ها برشمرد.
وی به حمایت از ویژه برنامه “خواستنی‌‎ترین نگاه” هم توسط اداره کل اوقاف استان اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه این اداره کل بودجه یا درآمد فرهنگی ندارد اما حمایت از برنامه‌های فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول از برگزاری پنج جشن در پنج بقعه متبرکه و امامزاده به مناسبت روز مبعث در استان زنجان خبر داد و گفت: حسینیه اعظم زنجان، امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان، بقعه قیدار نبی (ع)، امامزاده سید ابراهیم (ع) سجاس و امازاده سید هاشم و عوف (ع) ابهر میزبان این جشن‌ها خواهند بود.

خبرنگار: نرگس محمودی (کد ۴۶۳۶)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا