علم و فناوری

دعوت از استارتاپ ها برای بهره گیری از قابلیت های ICT در ایده های خود

دعوت از استارتاپ ها برای بهره گیری از قابلیت های ICT در ایده های خود

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان  ضمن قدردانی از مدیریت شعب پست بانک استان و پارک علم و فناوری استان در حمایت از برگزاری رویداد، از نوآغازان (استارتاپ ها) دعوت کرد از قابلیت های ICT در پرورش و توسعه ایده های خود بهره گیرند تا بتوانند بازار گسترده تری را برای خود تعریف کنند.

سرائی افزود:اینوتکس پیچ یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ است که برای پنجمین سالِ متوالی رقابتی بزرگ بین نوآغازان (استارتاپ‌های) سراسر کشور را برگزار می‌کند. مرحلۀ نخست این رقابت‌ها از دی ماه ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در ۶ شهر ایران (شیراز، قم، زنجان، تهران، کرمانشاه و سمنان) برگزار و ایده‌های برتر هر شهر به انتخاب داوران محلی مشخص خواهند شد.

وی گفت: دو تیم برگزیده در رویداد رقابت استارتاپی نمایشگاه اینوتکس زنجان به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه‌نهایی و نهایی حضور خواهند یافت.

مدیر کل ICT استان ادامه داد: در این مرحله، نوآغازان (استارتاپ‌ها) ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره‌ی پیش-شتابدهی مخصوص اینوتکس، امکان بهره‌مندی از خدمات ویژه (از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم‌های پرداخت آنلاین و …) را به منظور توسعه کسب‌وکار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت نهایی را خواهند داشت.

در مراسم اختتامیه این رویداد شجاعی، مدیر شعب پست بانک استان گفت پست بانک به عنوان بانک تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آمادگی پرداخت تسهیلات به (استارتاپ ها) را دارد. وی از پرداخت تسهیلات ۵ میلیارد ریالی این بانک به تیم های منتخب خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا