سیاسی و اجتماعی

  حمایت از تولید از سیاستهای جدی دستگاه قضایی است

حمایت از تولید از سیاستهای جدی دستگاه قضایی است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی  در یازدهمین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه گفت : حمایت از چرخه تولید ،تلاش برای رفع موانع تولید از سیاستهای جدی دستگاه قضایی است .

وی در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین کرمی دبیر سابق ستاد از بهروز عباسی دبیر جدید ستاد اقتصاد مقاومتی استان خواست ، پیگیری های لازم برای اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی تا حصول نتیجه انجام دهد.

رییس کل دادگستری استان زنجان توجه به مقوله حمایت از تولید وجذب سرمایه گذار در استان را موضوعی مهم و حائز اهمیت بیان کرد و افزود : تسهیل و تسریع در صدور مجوز و ارائه خدمات از جمله تأمین زمین و انشعابات به سرمایه گذاران توسط دستگاههای متولی امر با جدیدیت انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین با بیان اینکه بایستی میان سرمایه گذار واقعی و تصنعی در واگذاری زمین تفاوت قائل شد تصریح کرد : واگذاری زمین به سرمایه گذار واقعی توسط شهرکهای صنعتی که قصد راه اندازی واحد تولیدی دارد مد نظر قرار گیرد ، چرا که سرمایه گذار نباید برای سرمایه گذاری در استان دغدغه تأمین زمین و دیگر خدمات داشته باشد.

وی با تأکید بر این موضوع که تصمیمات و ارائه خدمات به سرمایه گذار بویژه تأمین برق به واحد های تولیدی جدید بایستی بر اساس قانون باشد که توجه به این امر در کنار نگاه حمایتی به تولید در توسعه استان بسیار موثر خواهد بود.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان در ادامه با تقدیر از تلاشهای رییس صمت استان ،رییس شهرکهای صنعتی و مدیر عامل برق منطقه استان به جهت همکاری بسیار خوب با ستاد اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و تسهیل و کمک به جذب سرمایه گذار در استان گفت : در استان زنجان یک همدلی و همکاری بسیار خوبی میان مسئولان برای جذب سرمایه گذار و رونق تولید وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا