سیاسی و اجتماعی

تولید کالاهای فرهنگی نیازمند هم افزایی است

تولید کالاهای فرهنگی نیازمند هم افزایی است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، ابوالفضل رفیعی در آیین اختتامیه نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان افزود: امیدواریم برگزاری این جشنواره ها در برگزاری موقعیت‌های اقتصادی مثمرثمر باشد.
وی با بیان اینکه تولید کالاهای فرهنگی باید مطابق با ارزش و هویت ایرانی باشد، تصریح کرد: آنچه به عنوان سند بالادستی ۴۰ ساله دوم انقلاب تعریف شده است، عبارت از فرهنگ غنی و پایه است که در کشور وجود دارد و طبق آنچه در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی شده است، تمدن‌سازی از مسیر آن دنبال می‌شود.
معاون سیاسی استاندار زنجان با اشاره به اینکه آنچه درباره کالای فرهنگی مطرح است، باید در حوزه فرهنگی و اثرات، انتقال و ترویج آن مورد نظر باشد، گفت: مباحث هویتی در بخش فرهنگ بسیار مهم است و استفاده از ظرفیت‌ها در این حوزه از هجمه فرهنگی جلوگیری خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه حتی ساخت یک عروسک هم باید با توجه به ارزش‌ها و قومیت‌ها انجام شود، اضافه کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب به این موضوع و لزوم مخاطب‌شناسی در این بخش نشان می‌دهد که این موضوع بحث فرهنگی بسیار مهم و گسترده است.
رفیعی ضمن تأکید بر تولید کالاهای با کیفیت مطابق ارزش و هویت ایرانی از سوی دستگاه‌های فرهنگی گفت: امیدواریم با هم افزایی در این زمینه شاهد ترویج فرهنگ ایرانی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا