اقتصاد

پرداخت ۶۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مردم زنجان ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران به میزان کمک های بلاعوض از سوی حساب ۱۰۰ امام (ره) برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام روستایی در سال جاری اشاره کرد و افزود: : تعداد ۸۷۱ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۵ میلیارد ریال در سال جاری برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام روستایی استان پرداخت شده است.
رضا خواجه ای گفت: مبلغ کمک بلاعوض بنیاد مسکن به متقاضیان ( ایتام ) نیز ۱۵ میلیارد ریال می باشد
وی به ارائه تسهیلات ۱۰۰ میلیونی طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به متقاضیان نیز اشاره کرد و گفت: تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اعتبارسال ۱۴۰۰ در استان زنجان با سهمیه تخصیصی ۵۰۰۰ فقره و تعداد سهمیه ابلاغی ۴۲۳۰ واحد می باشد ، که از این تعداد۳۹۳۳ فقره معرفی به بانک و تعداد ۳۰۵۸ فقره ، معادل ۷۲ درصد انعقاد قرارداد شده است .
مدیرکل بنیاد مسکن استان تصریح کرد: تعداد کل واحدهای مسکونی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر( ۲۵۵۰۶ ) واحد می باشد ، که تعداد ۱۰۷۸۴ واحد از تسهیلات بهسازی و مسکن مهر مقاوم سازی شده است.
خواجه ای به تفاهمنامه سه جانبه خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول اشاره کرد و گفت: از ۱۶۸ واحد ابلاغی خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول روستایی،۱۶۲ واحد مسکن با همکاری حساب ۱۰۰ امام (ره)، بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی احداث و به بهره برداری رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا