اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

آغاز خانه تکانی شهری و اهتزاز پرچم ایران در میدان بسیج

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مراسم خانه تکانی شهری و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در ضلع شمالی میدان بسیج با حضور شهردار زنجان، اعضای شورای اسلامی زنجان، مدیر آتش‌نشانی، اصحاب رسانه و جمعی از پاکبانان زحمت کش برگزار شد.

گفتنی است پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در پایه ۶۰ متری و عرض ۹ متر و طول ۱۵ متر صبح امروز به اهتزاز درآمد.

دکتر فیروز فر شهردار زنجان در این مراسم با اشاره به تلاش و همت پاکبانان زحمت کش گفت: پاکبانان برای تمیزی شهر و رفاه مردم تلاش می کنند و الان اینجا جمع شده ایم تا شهر را برای سال جدید آماده کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان در حاشیه این مراسم گفت: از اول اسفند خانه تکانی را شروع کرده ایم اما محدودیت هایی که به خاطر انتخابات داشتیم، برخی کارها را به بعد انتخابات موکول کردیم ، چرا که پیش بینی می شد که منظر شهر به هم بریزد که خوشبختانه ما در شهر زنجان طی دو روز توانستیم چهره شهر را پاکسازی کنیم.
سید اسماعیل موسوی با اشاره به پاکسازی شهر، افزود: امروز با توجه به ۱۶۰ نفر نیرو که برای پاکسازی حوزه های ورودی شهر در نظر گرفته شده است، تقسیم بندی انجام شد که هر منطقه با ۴۰نفر نیرو اعزام و پاکسازی خواهند کرد.
وی در ادامه با اشاره به تقسیم بندی اظهار داشت:گروه اول، از سمت تهران که عوارضی ورودی شهر و جاده قدیم پلیس راه به سمت شهر و میدان بسیج را پوشش و پاکسازی خواهند کرد.
گروه دوم مسیر تهم و گاوازنگ ۴۰نفر دوم پوشش خواهند داد و گروه سوم جهت جنوب، مسیر جاده بیجار از پلیس راه به داخل شهر و محدود راه آهن را پوشش خواهند داد.
گروه چهارم در غرب که جهاد،پلیس راه و عوارضی جاده تبریز به داخل شهر را گروه ۴۰نفر بعدی پوشش خواهند داد.
موسوی با اشاره به اینکه در مجموعه این اقداماتی است که برای استقبال بهار در ورودی های شهر صورت می گیرد، افزود: برای محدوده داخل شهر باقی نیروی پاکبانان شهرداری مشغول به رنگ آمیزی جداول، لای روبی، نظافت عمومی و زیباسازی شهر در حال انجام وظیفه هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا