سیاسی و اجتماعی

تولید، تامین و پخش بیش از۱۹هزار دقیقه برنامه در چهل و سومین فجر آزادی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مردم زنجان ، دهه فجر امسال که با ماه پرفضیلت رجب همزمان بود حال و هوای خاصی داشت و حضور پرشور اقشار مختلف مردم بویژه جوانان در راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن با وجود سرمای کم سابقه بیعت مجدد ملت سرافراز با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زد.
در این راستا صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه ریزی گسترده ای را برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر انجام داده بود و تلاش کرد تا با بسیج تمامی امکانات و نیروهای خود ، خدمات و دستاوردهای این نظام مقدس را تبیین نماید .
شبکه استانی اشراق در این ایام ویژه برنامه های متعددی را تولید ، تأمین و پخش نمود که از آن جمله می توان به برنامه شبانگاهی و زنده « پرچم» که بمدت ۱۴ روز میهمان خانه های بینندگان شبکه استانی بود ، « سلام بر فجر » با موضوع تبیین خدمات در مناطق مختلف استان در قالب برنامه صبح گاهی، ویژه برنامه «فجر حماسه سی» ویژه روز ۲۲ بهمن و نمایش جلوه های پرشور حضور مردم فهیم استان در راهپیمایی۲۲ بهمن ، اشاره کرد .
پخش مستند، فیلم های سینمایی، سرودهای انقلابی و آیتم های تامینی از دیگر برنامه های شبکه اشراق در این ایام بود که در کنار سایر برنامه های روتین که هرکدام به فراخور موضوع برنامه به این ایام پرداختند ، در کنار بینندگان شبکه اشر اق بودند .
معاونت سیما در مجموع بیش از ۹۹۷۵دقیقه برنامه در دهه فجر امسال تولید و پخش نمود.
شبکه استانی صدا هم برای این ایام برنامه های متنوعی تدارک دیده بود . ویژه برنامه های « چهارراه انقلاب» با هدف بیان حال و هوای سالهای دور دوران انقلاب در استان زنجان در قالب ۱۰ برنامه، « افتخارپرچمی»، نمایش شهدای انقلاب زنجان، رادیو انقلاب، «دستاورد » ، « گلبانگ آزادی» و روزشمار انقلاب از جمله برنامه هایی بود که رادیو زنجان برای این ایام تولید و پخش کرد .
علاوه بر این پخش صدا نیزعلاوه بر تأمین و پخش ۵۵ ساعت برنامه در قالبهای مختلف ، با پخش و بازپخش ۲۵۷ اسلاید در در رادیو نما ،درکنار مخاطبان بود.
معاونت صدا در مجموع ۷۱۱۰ دقیقه برنامه با محوریت ایام ا… دهه فجر تولید و پخش نمود.
معاونت خبر نیز همگام با سایر معاونتهای تولیدی نقش بسزایی در گرامیداشت دهه فجر ایفا کرد . خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان در این ایام سعی کرد با بهره گیری تمامی امکانات موجود، رویدادها ، افتتاح ها و مراسمات این دهه مبارک را به طور کامل پوشش دهد . پخش گزارشهای مختلف از خدمات نظام جمهوری اسلامی در سطح استان، ۵۰ گفتگوی زنده خبری در بخشهای خبری رادیو و تلویزیون ، ۴۱۰خبر استانی ، ۳۰گزارش رادیویی و تلویزیونی، تولید گزارشهای مختلف تولیدی ، خبری و تهییجی از اقدامات صورت گرفته در معاونت خبر مرکز در این ایام بود . در مجموع عملکرد معاونت خبر در دهه فجر بیش از ۱۹۵۰ دقیقه بوده است .
معاونت فضای مجازی نیز در کنار سایر حوزه های تولیدی با تولید و پخش۵۹۶ مورد برنامه شامل ۳۰۰ ویدئو ، ۲۰۰عکس، ۳ اینفوگرافیک ،۱۲ نماهنگ، ۲۰متن، ۱۰ عکس نوشت، ۱۰ آلبوم عکس، ۵فتوکامنت، ۵ویدئوکامنت، ۳۰پادکست، صفحه ویژه دهه فجر، پخش زنده اینستاگرامی و راه اندازی پویش مردمی نقاشی پرچم ایران بمدت ۱۶۹۶دقیقه، همراه مخاطبان فضای مجازی بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا