پزشکی و سلامت

افتتاح خانه هلال انجمن بیماران ام اس زنجان 

افتتاح خانه هلال انجمن بیماران ام اس زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان روز دوشنبه در آیین افتتاح خانه هلال ضمن تبریک دهه فجر  گفت: همزمان با هفتمین روز از دهه فجر خانه هلال انجمن بیماران ام اس این استان با هدف توسعه آموزش و ارتقای تاب آوری افتتاح شد.

دکتر سید قاسم موسوی افزود: با قوت به اهداف تعیین شده از شکل گیری انقلاب رسیده ایم.
وی یادآوری کرد: فعالیت انجمن خیریه بیماران ام اس در جهت حل مشکلات این بیماران بسیار ارزشمند است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه ور این مجموعه در کنار انجمن هستیم، گفت: هیچ مضایقه ای در خصوص کمک های دارویی و درمانی به بیماران ام اس نداریم و ارتباط خود را نسبت به گذشته تقویت خواهیم کرد.
موسوی ادامه داد: در تلاشیم تا داروهای تخصصی نیز در داروخانه هلال احمر استان زنجان برای بیماران ام اس ارائه شود.

وی اظهارداشت: داروهایی که گران قیمت است با سوق بیماران به این داروخانه می توانیم نا ۹۰ درصد هزینه را برای بیمار رایگان کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه هر سازمان ‌ و انجمنی پتانسیل ها و نقاط ضعفی دارد، گفت: می توانیم با هم افزایی خدمات بهتری را برای بیماران ام اس ارائه دهیم.

موسوی با بیان اینکه خانه هلال بهانه ای برای ارتباط بیشتر با انجمن ام اس است، ادامه داد: همه خدمات امداد و نجات در سطح کشور ارائه می شود پایه ثابت آن هلال احمر است.

وی تاکید کرد: با توان و ظرفیت خیرین در هلال احمر خدمات را به هموطنان ارائه می دهیم.

وی اضافه کرد: هرچه میزان‌تعامل و همکاری بیشتر باشد می توانبم خدمات مطلوب تری به لحاظ کمی و کیفی ارائه دهیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، ارتقای تاب و ایجاد آمادگی در برابر حوادث و بلایا را مهمترین عامل راه اندازی خانه هلال دانست و گفت: حوادث همه را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

موسوی خاطرنشان کرد:در تلاش برای ارائه آموزش های رایگان هلال احمر برای بیماران ام اس و خانواده های آنها هستیم.

وی به جذب‌ اعضای داوطلب به هلال احمر اشاره کرد و تاکید کرد: با اشتیاق از اعضای علاقمندی که تمایل به ارائه خدمات در هلال احمر باشند را به عنوان داوطلب جذب می کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توانمندی های خود را یکجا تجمیع کنیم می توانیم خدمات قابل توجهی در ارائه خدمات توانبخشی برای بیماران ام اس ارائه دهیم.

مسئول انجمن حمایت از بیماران ام استان زنجان ادامه افزود: در این مجموعه کلاس های مختلفی برای بیماران تحت پوشش انجمن برگزار می شود.
صالحی مقدم یادآوری کرد: مسائل مالی از جمله هزینه های دارو در کنار مشکلات بیماری، رنج بیماران ام اس را چندین برابر می کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۹۶۰ بیمار در سطح استان زنجان تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران ام اس هستند .
مسئول انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان گفت: برای اعضای در رشته های مختلف وزرشی برنامه هایی نیز اجرا می شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا