علم و فناوری

پست بانک ایران، همراه همیشگی جوانان نخبه و شرکتهای دانش بنیان

پست بانک ایران، همراه همیشگی جوانان نخبه و شرکتهای دانش بنیان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،  مدیریت شعب پست بانک استان در مصاحبه اختصاصی با بیان اینکه استارتاپها در تامین و رفع نیازهای کشور نقش بسزایی دارند افزود: پست بانک ایران بعنوان بانک تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شعار پیشرو در اقتصاد دیجیتال پا به عرصه حمایت از شرکتهای دانش بنیان گذاشته و از طرحهای فناورانه و استارتاپها حمایت می کند.

حسن شجاعی تصریح کرد: پست بانک ایران علاوه برحضور در روستاها و مناطق کم برخوردار و ارائه خدمات آنلاین بانکی و ارائه تسهیلات اشتغالزایی  به هموطنان روستایی ، همواره در کنارجوانان نخبه و شرکت های دانش بنیان استان بوده و جهت تجاری سازی محصولات و ایده های آنان به منظور توسعه کسب و کارهمراه آنان خواهد بود.

گفتنی است، رویداد رقابت استارتاپی اینوتکس در ۲۱ بهمن با حمایت مالی پست بانک استان زنجان برگزار می گردد.

لازم به ذکر است، اینوتکس‌پیچ، بزرگترین رویداد ملی رقابت استارتاپی با حضور تیم‌های خلاق و نوآور از شهرها و استان‌های مختلف کشور است که استارتاپ‌های برتر هر به منظور حضور در رقابت‌های نیمه‌نهایی و نهایی همزمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ دعوت به عمل می‌آید.

در این مرحله، از برگزیدگان نهایی این رقابت‌‌ها ضمن بهره‌مندی از جوایز نقدی، امکان بهره‌مندی از تسهیلات اعتباری که با حمایت پست‌بانک ایران برای توسعه‌ی کسب‌وکار آن‌ها تدارک دیده شده است را خواهند داشت.

خبرنگار: نرگس محمودی (کد ۴۶۳۶)

۱۸ بهمن  ۱۴۰۰  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا