علم و فناوری

آغاز به کار  نمایشگاه تخصصی صنعت برق و الکترونیک در زنجان  

آغاز به کار  نمایشگاه تخصصی صنعت برق و الکترونیک در زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،  نمایشگاه تخصصی صنعت برق و الکترونیک در زنجان گشایش یافت و از ۱۸ بهمن به مدت چهار روز میزبان شهروندان است.

گفتنی است، نمایشگاه‌های تخصصی در استان زنجان یکی پس از دیگری در حال برگزاری است و خوشبختانه این نمایشگاه‌ها با استقبال خوب مردم نیز مواجه می‌شود.
سید رضا قندیلی روز دوشنبه اظهار داشت: نمایشگاه ها ویترین اقتصادی هر استانی محسوب می‌شود و اگر بتوانیم تعداد برگزاری نمایشگاه‌ها را افزایش دهیم قطعاً اقتصاد استان و همینطور کشور پویاتر می‌شود.
وی با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی صنعت برق و الکترونیک ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی زنجان برگزار می شود، افزود: ساعات بازدید از این نمایشگاه ۱۶ تا ۲۱ است.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با تاکید بر اینکه استان زنجان به عنوان قطب صنعت برق و آی‌تی در کشور شناخته می‌شود، گفت: در همین راستا شرکت‌های بزرگ صنعت برق در کشور در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند و ۲۲ تولیدکننده و صنعتگر درآن حضور دارند.
قندیلی در پایان به اهداف برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و افزود: شناسایی توانمندی‌های صنعت برق کشور و استان زنجان، معرفی محصولات جدید، آشنایی با آخرین دستاوردها و فن‌آوری‌های تخصصی ارائه شده از سوی شرکت‌کنندگان، فرصت ایجاد انعقاد قرارداد کاری و نهایتاً شناخت رقیبان تجاری بخشی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا