علم و فناوری

راه اندازی سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ در زنجان   

راه اندازی سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ در زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت:با راه اندازی سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ ،هم استانی های عزیز در صورتی که برای دریافت خدمات پلیسی امکان تماس با شماره تلفن ۱۱۰ را ندارند می توانند به سامانه ۱۱۰۲۴ پیام ارسال کنند.

سرهنگ حمیدرضا قدیمی افزود: برخی از شهروندان بنا به دلائلی از قبیل عدم توانایی در گفت و شنود، اضطرار، قطعی ارتباط تلفنی و… امکان برقراری تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و بهره مندی از خدمات پلیسی ندارند می توانند با ارسال پیامک ، پلیس را از نیاز و فوریت پلیسی خود آگاه کنند.

وی ظهار داشت: در همین راستا پلیس، سامانه پیامکی ۱۱۰ را همزمان با سراسر کشور برنامه ریزی و اجرایی کرد و هم استانی های عزیز می توانند در مواردی که امکان تماس تلفنی با شماره تلفن ۱۱۰ را ندارند با ارسال پیام به سامانه ۱۱۰۲۴ خدمات و نیازهای پلیسی را خواستار شوند.

معاون عملیات انتظامی استان زنجان، خاطرنشان کرد: کارشناسان به محض دریافت پیام آن را دسته بندی و ساماندهی کرده و در اسرع وقت به ارائه خدمات پلیسی به ویژه در ماموریت های فوری می پردازند.

سرهنگ قدیمی از شهروندان خواست: هنگام ارسال پیام ، نشانی دقیق محل وقوع جرم را اعلام کنند تا ماموران این پلیس بتواند در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

وی در تشریح قابلیت های سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ یادآور شد: تعریف شماره مختص هر استان برای دریافت و ارسال پیام کوتاه ( پیش شماره ۱۱۰ و کد استان) به عنوان مثال استان زنجان ۱۱۰۲۴ و سایر استان ها براساس کد استانی، دریافت پیامک در حوزه های عملیاتی و … از قابلیت های این سامانه می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا