اقتصاد

پیشتازی استان زنجان در اجرای نهضت مسکن ملی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان،با بیان اینکه خیلی از مشکلات و معایب مسکن مهر را مسکن ملی ندارد، گفت: ساخت و ساز واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان با کیفیت خوبی انجام می شود.
سید محمد شعاعی روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات پروژه های مسکن ملی در غرب زنجان، گفت: خوشبختانه استان زنجان در اجرای نهضت مسکن ملی در کشور پیشتاز است.
وی با بیان اینکه این استان در اجرای مسکن ملی در سطح کشور جلوتر است، ابراز کرد: این اول بودن باعث شده مشکلات را هم زودتر از سایر استانها لمس کند.  
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان،حجم کار در مسکن ملی را زیاد اعلام کرد و گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان در این طرح به کیفیت ساخت و سازها بسیار توجه کرده و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به مسکن مهر دارد.
شعاعی با بیان اینکه مسیرهایی برای عملیاتی شدن زیر ساختها تقریبا روشن شده و در جزئیات برخی از دستگاهها کم کاری می کنند و عدم تفاهم وجود دارد، تاکید کرد: در این راستا نماینده ای در این خصوص انتخاب شده و جزئیات و نقشه راه در خصوص احداث زیر ساختها و مسائل تعیین و حل شود.
وی تصریح کرد: به امید خدا سعی خواهیم کرد مسائل مالی را حل کنیم تا  باری از دوش مردم برداشته شود و رضایتمندی لازم از سوی متقاضیان را داشته باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان،گفت: خیلی از مشکلات و معایب مسکن مهر را مسکن ملی ندارد و ساخت و سازها واحدهای مسکن ملی در استان با کیفیت خوبی انجام می شود.
شعاعی با بیان اینکه تسهیلات بانکی امروز قابل مقاسیه با تسهیلات بانکی مسکن مهر نیست،افزود: رایزنی های لازم در حال انجام است تا فشار کمی به مردم در آورده وارد شود. 
وی بر لزوم برگزاری مستمر بازدید ها و جلسات در خصوص بررسی و حل مشکلات پروژه های مسکن ملی تاکید کرد و گفت: ما در کنار پیمانکاران هستیم و با تمام توان درصدد حل مشکلات خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا