سیاسی و اجتماعی

رزمندگان شهیدان زنده هستند

رزمندگان شهیدان زنده هستند

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیر کل آموزش و پرورش استان در یادواره دانش آموز شهید سید محمد موسوی گفت : اگر در مقطعی از زمان ، جوانان ایثارگر با فدای نمودن جان شیرین شان از انقلاب و کشور حفظ کردند ، اکنون شما جوانان با قلم ، پژوهش و مطالعه خود در همان مسیر شهدا و در راه عزت و سربلندی اسلام و میهن گام بر می بردارید.

علی اسماعیلی افزود : شهید شناسی و ترویج فرهنگ شهید در واقع ادامه دهنده همان فضای بسیجی و ارزش های والای انقلاب و اسلام است که باید در این برهه زمانی مورد توجه قرار گیرد .
وی همچنین ضمن تقدیر از حضور خانواده شهید سید محمد موسوی تصریح کرد : خانواده های معزز شهدا به ویژه والدین گرامی آنان ، گنجینه های پر از معرفت هستند که با مراجعه به آنان می توانیم از لحظه لحظه زندگی شهدا گرانقدر بهرمند شویم .
وی ضمن بیان خاطره ای از پدر شهید موسوی، اظهار داشت : ذکر همین خاطرات راهی برای انتقال ارزش ها و میراث شهدا به نسل جدید است .
اسماعیلی ابراز داشت : هر چه قدر در مسیرشهدا گام برداریم، مطمئن باشید علاوه بر اینکه زندگی مان بیمه می شود، تضمین کننده ی آینده بسیار روشن انقلاب و کشور خواهد بود و امیدوارم همواره دعا خیر شهدا شامل همه ما بشود .
وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاصر آیت الله صافی گلپایگانی، گفت : ایشان شخصیت والای دینی بود که عاشق انقلاب و مقام معظم رهبری بودند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس ، بیان کرد: این شور و شوقی که در مدارس و در بین دانش آموزان حاکم است ، یقین پیدا می کنیم که آینده انقلاب تضمین شده و مقام معظم رهبری نیز همواره تاکید دارند که آینده کشور بسیار روشن است که البته این امر با تلاش و مجاهدت به دست خواهد آمد .

اسماعیلی همچنین ضمن تقدیر از رزمندگان حاضر در مراسم ، اظهار داشت : هر کدام از رزمندگان به نوعی یک شهید زنده هستند که باید در کنار این عزیزان با فرهنگ غنی شهدا و بسیج که چگونه در دوران هشت سال دفاع مقدس به پیروز دست یافتند، آشنا شد تا ما نیز بتوانیم با تکیه بر فرهنگ اصیل اسلام ، شهدا و بسیج، زندگی هایمان را پر نور تر نماییم و به مقصد نهایی که ظهور آقا امام زمان (عج) است نزدیک تر شویم .

گفتنی است، در این یادواره از المان شهیدان با عنوان سروی رو آب به یاد ۳۵۳۵شهید استان در محل آموزشگاه شاهد فاطمیه رونمایی و همچنین کتابخانه تخصصی شهیدپژوهی افتتاح شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا