سیاسی و اجتماعی

پخش برنامه‌های دهه فجر از شبکه اشراق

پخش برنامه‌های دهه فجر از شبکه اشراق

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر به تشریح برنامه های این مرکز پرداخت.
سید محسن لطیفی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته اظهار کرد: همزمان با دهه فجر برنامه‌های متنوعی با رویکرد تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف، امید آفرینی، مباحث گام دوم، چله دوم انقلاب و روزشمار انقلاب در زنجان آماده پخش از شبکه اشراق، شبکه استانی صدا، بخش های خبری و معاونت فضای مجازی شده است.
وی در خصوص برنامه های شبکه استانی اشراق گفت: « سلام بر فجر » عنوان برنامه زنده صبحگاهی است که از ساعت۸ صبح بمدت۵۵ دقیقه با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و مسئولین به انعکاس خدمات انجام شده و توانمندی‌ دستگاه‌های خدمات رسان، تشریح روند تحولات توسعه و عمران در مناطق مختلف استان و برنامه های آتی در خصوص رشد و توسعه می پردازد.
همچنین برنامه زنده « فجر بایرامی » از ساعت ۲۰:۵۵ دقیقه هرشب بارویکردی شاد و مفرح، ضمن دعوت از مبارزان انقلاب و بیان خاطرات آن دوران، به تشریح دستاوردهای علمی و فناوری پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ معرفی محققین و کار آفرینان موفق خواهد پرداخت و پخش سرودهای پرخاطره بهمن۵۷، پیام های مردمی، تصاویر و عکسهای دوران انقلاب از آیتم های این برنامه زنده است.
رئیس رسانه استانی از پخش برنامه « انقلاب۵۷ زنجان»، « فجر در شهرستانها »، برنامه «روز شمار انقلاب»، جشنواره سینمایی ویژه فجر، مستندهای تاریخی و سریال های تلویزیونی تبریز در مه، سارای و بانوی سردار و دهها نماهنگ و سرود انقلابی خبر داد و افزود: سایر برنامه های روتین مانند خانواده، قرار، مطالبه، کودک، هوای تازه و مسابقه اولدوزهم با توجه به این ایام رنگ و بوی دهه فجر خواهند داشت.
رئیس رسانه استانی درخصوص برنامه های شبکه استانی صدا افزود: برنامه «دستاورد» با حضور معاونین استاندار و مدیران کل ادارات ضمن تبیین پیشرفت های صورت گرفته در مناطق مختلف پاسخگوی مطالبات و سئوالات شنوندگان خواهد بود.دستاورد در۱۰برنامه ۲۵ دقیقه ای پخش خواهد شد.
همچنین بمنظور بازخوانی رویدادهای سال۵۷ در زنجان برنامه « انقلاب در زنجان» در ۱۰ قسمت ۱۵ دقیقه ای از ساعت ۱۸:۱۵ پخش می شود.

وی سپس به دیگر برنامه های شبکه استانی رادیو در این خصوص اشاره کرده و گفت : برنامه « زنگ انقلاب» در ۱۰ برنامه ۲۵ دقیقه ای از ساعت ۱۸:۴۵، مستند ۱۰ قسمتی با عنوان انقلاب ۵۷ به مدت ۳۰ دقیقه هر روز ساعت ۲۰:۳۰ ، ۱۰نمایش ۳۰دقیقه ای با عنوان «میهمانی لاله ها» هر روز ساعت ۲۲:۳۰ ، مستند اسناد لانه شیطان، آوای انقلاب، برنامه انقلاب روایت لری و ده ها موردمینی فیچر۵دقیقه ای با موضوع دستاوردهای علمی، آموزشی و اقتصادی و « ویژه برنامه روز ۲۲ بهمن» هم به مدت ۹۰ دقیقه با پخش سرودهای انقلابی، بخش کارشناسی، صدای شما و مسابقه تلفنی، آهنگ‌ها و سرودهای خاطره انگیز روزهای پیروزی انقلاب در کنار پخش گزیده بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله) همچنین پخش تصاویر ارسالی مخاطبان از رادیو نمای مرکز از دیگر برنامه های معاونت صدا برای ایام الله دهه فجر می باشد .
مدیرکل صداوسیمای استان از تولید۱۵ گزارش موضوعی درباره توانمندیهای استان در معاونت اطلاعات و اخبار مرکز خبر داد و افزود: علاوه بر این ۱۰مورد گفتگوی زنده خبری، ۸۰ مورد خبر مکتوب ارسالی به واحد مرکزی خبر، اخبار ویژه طرح های قابل افتتاح در دهه فجر با حضور مسئولین کشوری هم در بخش های خبری استان پخش خواهد شد.
مدیرکل صداوسیما همچنین به برنامه های معاونت فضای مجازی اشاره کرده و افزود : تولید۱۰ فتو کامنت، ۲۵ ویدئو، ۱۰پوستر، ۵پادکست، ۲اینفوگرافیک و ۱۰ مورد متن در معاونت فضای مجازی در ایام الله دهه فجر از برنامه های مرکز در فضای مجازی می باشد.
وی در پایان تصریح کرد: تلاش کرده ایم تا در این ایام گوشه ای از خدمات و تحولات صورت گرفته در نظام مقدس جمهوری اسلامی تبیین و در قالب برنامه های مختلف شبکه استانی به سمع و نظر مردم شریف استان و مخاطبان خود برسانیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا