اقتصاد

ثبت نام ۵۴ هزار نفر زنجانی در طرح نهضت ملی مسکن  

ثبت نام ۵۴ هزار نفر زنجانی در طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان از ثبت نام ۵۴ هزار و۱۱۳ نفر متقاضی در این استان در طرح نهضت ملی مسکن تا ۹ بهمن خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر از ثبت نامی ها مربوط به مجردین است.

بهزاد کردلو به روند ثبت نامی ها در طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از ۲۸ مهرماه سالجاری تا ۹ بهمن بیش از ۵۴ هزار و ۱۱۳ نفر در این استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۳۹ هزار و ۷۳۷ نفر در شهرستان زنجان ثبت نام کردند، ابراز داشت: شهرستان زنجان بیشترین ثبت نامی های طرح نهضت ملی مسکن در استان را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان همچنین از ثبت نام بیش از ۴ هزار و ۲۸۸ نفر در شهرستان ابهر در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: در سایر شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر هم ۱۰ هزار و ۸۸ متقاضی مسکن نام نویسی کرده اند.

کردلو با اشاره به اینکه متولی تامین زمین برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن اداره راه و شهرسازی استان است، بیان داشت: در شهرهای با جمعیت بالای ۱۰۰ هزار نفر ساخت مسکن بر عهده راه و شهرسازی بوده و در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر هم کارگزاری ساخت مسکن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان می‌باشد.

وی با بیان اینکه امکان ثبت نام برای مردان و بانوان مجرد در چهار بخش است، گفت: مجردین مرد بالای ۲۳ سال سن تا ۴۵ سال، مجردین مرد بالای ۴۵ سال، دختران مجرد بالای ۳۵ سال و زنان خود سرپرست می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان متذکر شد: در این میان ۱۷ هزار و ۴۰۰ نفر از بانوان و مردان مجرد در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

کردلو با تاکید بر اینکه پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در حال انجام است، افزود: به متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان جهت تشکیل پرونده پیامک ارسال می‌شود تا به کارگزاری‌ مربوطه مراجعه کرده و مدارک خود را تکمیل کنند.

وی در ادامه به آورده متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان اشاره کرد و بیان داشت: تا ۹ بهمن بیش از یک هزار و ۲۴۷ میلیارد تومان آورده متقاضیان در استان زنجان بوده که براساس پیشرفت فیزیکی پروژه ها توسط متقاضیان واریز شده است.

گفتنی است متقاضیان مجرد واجد شرایط تا ۲۰ بهمن ماه می‌توانند به سامانه طرح های جامع حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا