سیاسی و اجتماعی

برگزاری جشن‌ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در امامزادگان، بقاع متبرکه و مساجد

برگزاری جشن‌ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در امامزادگان، بقاع متبرکه و مساجد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران استان با اشاره به پیش‌بینی و اجرای ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: ۵۰ امامزاده، بقعه متبرکه و مسجد میزبان جشن‌های انقلاب در ایام دهه فجر هستند.

حجت‌الاسلام مختار کرمی از برگزاری جشن‌های ویژه چهل‌‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در امامزادگان، بقاع متبرکه و مساجد خبر داد و اظهار داشت: طی ایام‌الله دهه فجر، ۱۰ امامزاده و بقعه متبرکه و ۴۰ مسجد میزبان جشن‌های مردمی به مناسبت این ایام مبارک خواهند بود.

وی اعلام کرد: حسینیه اعظم و زینبیه اعظم، امامزاده سید ابراهیم(ع) و امامزاده محمد بن ابراهیم(ع)حاج سیران در شهرستان زنجان، بقعه قیدار نبی (ع) و امامزاده سید ابراهیم (ع) سجاس در شهرستان خدابنده، امامزاده اسماعیل (ع) شناط و امامزاده یعقوب (ع) صائین قلعه در شهرستان ابهر و امامزادگان هاشم و عوف و امامزاده جعفر (ع) شهر آببر شهرستان طارم میزبان این جشن‌ها خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به مناسبت ایام دهه فجر ۳۰ برنامه فرهنگی و جنبی پیش‌بینی کرده است، افزود:اجرای مسابقات فرهنگی و برنامه‌های مذهبی ، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اهدای بسته های معیشتی ، از جمله این برنامه‌ها محسوب می‌شود که در بقاع متبرکه استان اجرا خواهد شد.
وی به حضور مبلغین در بقاع و اماکن متبرکه در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: غبارروبی و عطرافشانی بقاع و امامزادگان در طول دهه مبارک فجر، فضاسازی محیطی و برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران ازدیگر برنامه‎‌های مورد نظر به شمار می‌رود.
حجت‌الاسلام کرمی مشارکت در برگزاری یادوراه شهید حسن تهرانی مقدم را از شاخص‌ترین برنامه‌های این دهه عنوان کرد و گفت: این یادواره همزمان با سیزدهم بهمن ماه در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به سخنرانی دریادار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در یادواره شهید تهرانی مقدم، ادامه داد: این برنامه با مشارکت سپاه انصارالمهدی (عج)، شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، و سایر نهادها و ارگان‌های انقلابی برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا