فرهنگ و هنر

برگزاری ویژه برنامه «پاگرد قلم»، به مناسبت بزرگداشت روز قلم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ ویژه برنامه‌ی پاگرد قلم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مناسبت بزرگداشت روز قلم در حالی در کانون پرورش فکری استان زنجان برگزار شد که دکتر وحید رحمانی، شاعر و مدرس دانشگاه مهمان این نشست بودند.
گفتنی است، در این نشست که با حضور جمعی از مربیان، اعضای انجمن شاعران نوجوان و اعضای قدیمی بخش مکاتبه ای برگزار شد. شاعران به قرائت آثار خود پرداختند. دکتر رحمانی با تبریک روز قلم، با اشاره به اهمیت ادبیات در زندگی و زیست اجتماعی، به لزوم نوشتن و مطالعه در زندگی روزمره پرداخت .
فاطمه سلیمانی، کارشناس آفرینش‌های ادبی استان عنوان کرد: این برنامه از سلسله نشست‌های پیش بینی شده در کتاب برنامه‌ی واحد آفرینش‌های ادبی است که همزمان با بزرگداشت روز قلم و در آستانه‌ی برگزاری سومین مهرواره‌ی کشوری شعر آفرینش، با هدف ایجاد انگیزیش در اعضا برای تولید آثار جدید و بررسی تازه سروده‌های اعضا برای ارسال به مهرواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز اداره کل استان برگزار شد.
شعرخوانی وحید رحمانی بخشی دیگر از کارگاه بود که فضای ادبی محفل شعر را دو چندان کرده بود و همچنین شعرخوانی اعضای انجمن شاعران نوجوان، اعضای قدیمی بخش مکاتبه‌ای، مربیان و کارشناسان ادبی محور اصلی این نشست ادبی بود.
لازم به ذکراست، این نشست از طریق پیج اینستاگرام کانون پرورش فکری زنجان به آدرس kanoonparvaresh_zanjan# پخش شد و علاقه‌مندان به‌صورت زنده و آنلاین شاهد پخش این نشست بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا