سیاسی و اجتماعی

شهید بقاءثمین تاب از فرزندان افتخارآفرین بهزیستی است

شهید بقاءثمین تاب از فرزندان افتخارآفرین بهزیستی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیر کل بهزیستی استان زنجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و برگزاری کنگره شهدای زنجان وبزرگداشت یاد و خاطره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان اظهار کرد: یکی از پرافتخار ترین شهدای زنجان فرزند بهزیستی «شهید بقا ثمین تاب» است.

محمد محمدی با بیان اینکه شهید بقاءثمین تاب از فرزندان افتخارآفرین بهزیستی است که درعملیات کربلای۵ به شهادت رسید، اظهار داشت:  تنها شیرخوارگاه استان با نام ثمین تاب نامگذاری شده است که خانه کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش بهزیستی است

وی اظهار داشت: راز زندگی بقاء، زندگی‌نامه شهید بقاء ثمین تاب نوشتۀ مسعود بابازاده و به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و با همکاری اداره کل بهزیستی استان زنجان به چاپ رسیده است و خاطرات تولد، دوران زندگی بقا در شیرخوارگاه ومراکز بهزیستی و حضور در جبهه و شهادت این فرزند بهزیستی را  در قالب داستانی جذاب به تصویر می‌کشد.

مدیر کل بهزیستی خاطرنشان کرد :دو شهید دیگر به نام عبدالحسین یکه فلاح و شهید محمد بیات از کارمندان بهزیستی استان زنجان در طول هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شدند و بسیاری از کارکنان بهزیستی جزو خانواده ایثارگران هستند.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ نام و یاد شهیدان و صیانت از دستاوردهای دوران دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آنان است.

محمدی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را ادای دین به آنان و زمینه‌ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا برشمرد و همواره بر تکریم خانواده‌های شهیدان تأکید کرد.

گفتنی  است علاقمندان جهت حضور در کارگاه نقد کتاب ” راز زندگی بقاء ” و دریافت کتاب مذکور به حوزه هنری واقع در میدان پانزده خرداد – جنب دبیرستان دخترانه ولیعصر (عج) مراجعه فرمایند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا