ورزش

بانوی زنجانی قهرمان مچ اندازی کشور شد

در جشنواره فرهنگی- ورزشی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به میزبانی تهران ورزشکار زنجانی صاحب عنوان اول رقابت ها شد.

به گزاش پایگاه خبری آسمان زنجان،رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، در گفتگو با «آسمان زنجان» با اعلام این خبر گفت: همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و هفته کرامت این رقابت ها برای اولین بار به میزبانی باشگاه شاهین تهران در سه رشته مچ اندازی، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ و رده سنی ۱۵ تا ۱۹ سال با هم به رقابت پرداختند.
علی شهبازی، با بیان اینکه تیم زنجان به سرپرستی شهلا قهرمانی و با حضور عسل ایده لویی در رشته پاورلیفتینگ، شکیبا نوروزی در رشته مچ اندازی و پرنیا پیری در رشته فیتنس چلنج به عنوان نماینده گان استان زنجان در این رقابت ها حضور داشتند، افزود: در پایان رقابت ها نفرات برتر در رشته های مختلف معرفی شدند که در رشته مچ اندازی دسته ۶۰+ کیلوگرم(دست راست) شکیبا نوروزی از زنجان مقام اول را کسب کرد.
به گفته وی، این اولین مدال قهرمانی کشور در رشته مچ اندازی در استان بین بانوان بوده است.
ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان با تبریک کسب این عنوان توسط بانوی زنجانی اظهار امیدواری کرد؛ امید داریم با برنامه ریزی انجام گرفته و تلاش های سرپرست تیم شاهد موفقیت های روزافزون تیم های زنجانی در رقابت های مختلف کشوری در مسابقات آینده باشیم.
شهبازی در صحبت هایش برگزاری این جشنواره ها و مسابقات را در ایجاد انگیزه و شور و نشاط در میان دختران نوجوان و جوان ورزشکار مهم دانست و ادامه داد: این قبیل رقابت ها در شناساندن رشته های زیر مجموعه هیات بدنسازی به جامعه بانوان استان کمک شایانی می کند و با آموزش درست در رده های سنی پایه می‌توانیم در راستای اشاعه ورزش پاک هم گام برداریم.
رئیس این هیات ورزشی، در خاتمه یادآور شد: با توجه به عزم جدی هیات برای ارتقاء و پیشرفت ورزش می توانیم در آینده اعزام های پرتعدادتری را هم داشته باشیم. با این روند امیدوارم بتوانیم در سال های آینده میزبانی مسابقات ملی را داشته باشیم که تسهیلات و امتیازات خوبی را برای زنجان دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا