سیاسی و اجتماعی

اجرای جشن انقلاب در کانون های پرورش فکری استان زنجان

اجرای جشن انقلاب در کانون های پرورش فکری استان زنجان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان و مسئول کمیته کودک و نوجوان چهل و سومین ستاد دهه مبارک در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های کانون در این دهه گفت: فضا سازی، معرفی شخصیت، معرفی وقایع و سرزمین، معرفی کتاب، حفظ سوره ی فجر، نشریه نگاری، قصه گویی، سرود، شعرخوانی، شعار نویسی و چالش بهترین شعار برای دهه ی فجر سال جاری بخشی از برنامه های این دهه است.
شیرین دارایی افزود: بازدید مجازی از جمازان و مرقد مطهر بنیانگزار جمهوری اسلامی، پخش کلیپ و نمایش وجشن و جنگ های متعدد در مراکز به صورت مشارکتی با سازمانهای دیگر در۱۷ مرکز فرهنگی هنری و ۱۳ کتابخانه سیار و پستی پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: اجرای نمایش عروسکی کتابخانه ای کتاب نمایش در مدارس شهری و روستایی مهد کودک ها و مدارس استثنایی توسط کتابرسانان سیار شهرستان اجرا خواهد شد.
این مسئول با اشاره به قصه گویی توسط مربیان کانون پرورش فکری استان با موضوع دهه فجر تصریح کرد: ضبط قصه های رادیویی در صورت موافقت و همکاری صدای زنجان و اجرای جشن انقلاب به صورت مشارکتی توسط مراکز شماره یک ، دو و سه زنجان برای این دهه پیش بینی شده است.
دارایی خاطرنشان کرد: غبار روبی مزار شهدا و تجلیل از خانواده معزز شهدا ی انقلاب (حداقل ۲ خانواده ی معظم)، برگزاری ویژه برنامه روز فناوری فضایی در مرکز علوم و نجوم و افتتاح انجمن نجوم و مسابقات لیگ فوتبال دستی در ۳ مرکز در صورت مساعد بودن شرایط حضور اعضا و برگزاری جلسات نقد کتاب در مراکز دارای مربی ادبی با عنوان فجرانه از دیگر برنامه های این ایام است.
شیرین دارایی افزود: ویژه برنامه روز فناوری فضایی در مرکز علوم و نجوم و افتتاح انجمن نجوم برای کودکان و نوجوانان در طول دهه فجر برگزاری می شود .
وی اظهار داشت: از کتاب سپیدار( در صورت صدور مجوز و انتشار کتاب) با حضور اعضای انجمن رونمایی و تجلیل از اعضای فعال انجمن و اعضای برگزیده مهرواره ها ( همراه با جشن ۱۶ مین سالگرد انجمن ادبی سپیدار) صورت می گیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا