اقتصاد

افتتاح طرح گازرسانی در ۷ روستای  استان زنجان

افتتاح طرح گازرسانی در ۷ روستای  استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سرپرست این شرکت با اشاره به بهره برداری از این پروژه ها در دهه مبارک فجر گفت: در مجموع بیش از ۱۲۹ میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

رحیم سلیمانی نژاد با اشاره به افتتاح ۳۲ واحد صنعتی و تولیدی در استان؛ ابراز داشت: برای این طرح ها بیش از ۴ میلیارد و ۸۱ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی همچنین از افتتاح طرح گازرسانی به ۷ روستای استان خبر داد و افزود: با صرف هزینه ای بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان؛ مجموع روستاهای بهره مند از گاز استان به ۶۱۰ روستا با ۱/۸۹ درصد می رسد.

سرپرست شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: همچنین عملیات اجرایی ۲۴ پروژه گازرسانی با پیش بینی هزینه ای بالغ بر۱۰۰ میلیارد و ۲۲۸ میلیون تومان اعتبار نیز آغاز می شود تا یک هزار و ۲۴۸ خانوار روستایی دیگر به شبکه گاز کشور متصل شوند.

مهندس سلیمانی نژاد با بیان اینکه این اقدامات ارزشمند با زحمات شبانه روزی کارکنان خدوم شرکت گاز استان زنجان، به انجام رسیده است؛ اظهار کرد: امیدواریم همچنان گامهای استوار خود را به عنوان تامین کننده گاز طبیعی شهروندان زنجانی که نقشی مهمی در ساختار زیربنایی اقتصاد استان و کشور ایفا می کند؛ برداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا