اقتصاد

 بهره‌برداری از پروژه پیامبر اعظم ۲ شهر قیدار 

بهره‌برداری از پروژه پیامبر اعظم ۲ شهر قیدار

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری از پروژه پیامبر اعظم ۲ شهر قیدار بهره‌برداری خواهد شد.

حجت‌الاسلام مختار کرمی اظهار کرد: اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در راستای ارتقای بهره‌وری موقوفات و رونق اقتصادی در دستور کار قرار دارد و یکی از این طرح‌ها، پروژه تجاری پیامبر اعظم ۲ در شهر قیدار است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه این طرح در محل موقوفه قیدار نبی(شهر قیدار) در حال ساخت است، افزود: این مجتمع در زیربنایی بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ متر احداث می‌شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه پروژه بزرگ پیامبر اعظم ۲ با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در دست احداث بوده، تصریح کرد: ساخت این پروژه صرفا از عواید موقوفه قیدار نبی (ع) تامین شده است.
وی با اشاره به پیش‌بینی درآمدزایی این پروژه به میزان ۶۰ میلیون تومان به صورت ماهانه، ادامه داد: این پروژه شامل بخش‌هایی همچون ساختمان پزشکان، فروشگاه، ترمینال روستایی و … می‌باشد.
حجت‌الاسلام کرمی با تاکید بر اینکه عوائد پروژه پیامبر اعظم ۲ صرف فقرا، عموم مردم و حرم مطهر قیدار نبی (ع) خواهد شد، خاطر نشان ساخت: طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، این پروژه تا پایان سال‌جاری تکمیل گشته و به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا