فرهنگ و هنر

فراخوان مسابقه آزاد مهارت ملیله سازی

فراخوان مسابقه آزاد مهارت ملیله سازی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،محمد رضا انصاری گفت: با عنایت به جایگاه و اهمیت مسابقات آزاد مهارت و تاکیدات ریاست محترم سازمان مبنی بر ارج نهادن هرچه بیشتر به این مسابقات، با در نظر گرفتن ارزش والای مهارت و آموزش‌های مهارتی در میان جامعه در شناسایی استعدادهای برتر و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در بخش صنعت می باشد.

وی با توجه به این‌که استان زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله از سوی یونسکو معرفی گردیده و یکی از قطب‌های تولید ملیله در کشور شناخته می‌شود،تصریح کرد: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با هماهنگی دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان متبوع به منظور شناسایی نخبگان مهارتی و هدایت آن‌ها به سوی اشتغال و بازار تولید با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداری زنجان، شورای اسلامی و شهرداری زنجان، اتاق تعاون، اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، شرکت فرتاک و صدای و سیمای مرکز زنجان در نظر دارد اولین مسابقات مهارت آزاد در رشته ملیله سازی را در سطح کشوری با هدف شناسایی استاد کاران و نخبگان ملیله سازی برگزار نماید.

گفتنی است، ثبت نام مسابقات از تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ الی ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ از طریق سایت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به آدرس ww.zntvto.ir/olympiad خواهد بود.

نحوه برگزاری و شرح فنی مسابقات و لیست ابزار همراه در سایت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به آدرسwww.zntvto.ir بارگزاری گردیده است

مسابقات ملیله سازی به صورت حضوری و آزمون عملی پروژه در روز پنج‌شنبه تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ در مدت زمان ۸ ساعته برگزار خواهد شد.

مراسم اختتامیه و تجلیل از نخبگان مهارتی رشته ملیله سازی روز جمعه تاریخ ۴۰۰/۱۱/۲۹ با حضور مسؤولین محترم استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

به نفرات برتر در رتبه های اول تا سوم مرحله کشوری جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

لازم به ذکر است جهت کسب اطلاعات بیشتر با آقای علی ملکی مسئول امور مسابقات استان با شماره های ۰۲۴۳۳۰۳۶۳۲۵ و ۰۹۱۲۳۴۲۳۶۹۸ تماس حاصل فرمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا